dinsdag 23 april 2019

Vrij spreken, vrij schrijven, vrij associëren.


23 april 2019


Ja, het begint op te vallen dat iedereen voor vrijheid van meningsuiting is zolang de mening die geroepen wordt maar PC is en/of aansluit, dan wel dezelfde is, als de eigen gehouden mening.
Dan vind met het vreemd als ik zeg dat iedereen een ontwikkelingsachterstand heeft.
Hoe onwaardig staat de individu tot elkaar, staan groepen tot elkaar, staan landen tot elkaar. Onwaardig!

Zo dat is eruit.

Denken jullie dat leven gaat over het hebben/krijgen van zekerheid?
Denken jullie dat het leven draait om seks?
Denken jullie dat het leven bedoeld is om als loonslaaf andermans wil uit te voeren?
Denken jullie dat het heilige doel economie is?
Of religie?
Of je mening?

Zou het misschien kunnen draaien om het bouwen van levenservaringen welke de geest verrijken met wijsheid en compassie/meedogenloosheid?
Want voor de ene groep is het compassie dat de waarde heeft.
De andere groep staat in volwaardige hartvochtigheid.
Vanaf het moment dat ik kon praten heeft men mij de mond gesnoerd.
Dat is dan White priveledge.
20 jaar geleden wilde ik weten wat er in mijzelf omging. Bleek dat heel veel gedachten over ervaringen, mijn woede opgestapeld hadden.
O.a. dus dat mijn medemens, zo overtuigd van het eigen gelijk, mij bij regelmaat de mond snoerde.
Ik kan dan ook niet begrijpen dat er mannen zijn die vrouw willen worden, maar dat terzijde.
Er was geen islamiet nodig om mij te vertrappen. Nederlanders weten zelf heel goed hoe dat met hun landgenoten te doen.
Ook hebben we in Nederland genoeg mensen die seksueel misbruik plegen, dat hoeven we ook al niet te importeren.
Ik zeg; ik hou van mijn land, maar de mensen mogen wat mij betreft allemaal emigreren.
Leugenaars, sociaal onwaardige omgang en misleiding, da's wel zo'n beetje de opsomming van het Tolerante Nederland.
Zijn er uitzonderingen?
Mijn hoop ligt daarop nog steeds.

Hoe ben ik gekomen tot mijn zelfontwikkeling?
Ik had als kind een spirituele beleving die, als ik toen gesproken had, mij in een gesticht zou hebben doen belanden. Daar was een stukje zelfcensuur.
Gelukkig had ik die tegenwoordigheid van geest anders zou ik, net als de rest van mijn landgenoten, vele blokkades opgebouwd hebben en PC strijden.
De PC strijd is niet mijn strijd.
Mijn strijd is voor rechtvaardigheid, voor rechtschapenheid, voor elkaar recht doen.
Wie ben jij? Da's de eerste vraag die ik me stel wanneer ik met mijn medemens spreek.
En dan bedoel ik niet het lichaam.
Dan bedoel ik de ziel.
Om de ziel te leren kennen zul je met elkaar moeten omgaan.
Als het ware “in elkaars hoofd kruipen”.
Stapje voor stapje leer je dan de ander kennen.
Of, als iemand echt geen goed masker op heeft, leer je de mens al vrij snel kennen.
Bespreek dan vooral niet je waarnemingen. Dat stuit per definitie op afstoting en haat.
Want men is niet eerlijk naar het eigen zelf. Laat staan dat men naar mij toe eerlijk is.
In de eerste jaren begreep ik het niet waarom iedereen aan het liegen geslagen is.
Inmiddels begrijp ik het.
“Men geloofd eerder het negatieve van hun medemens dan het positieve; zoiets zei mijn stiefvader toen ik tiener was.
En inderdaad, zodra er een negatieve klank bij herhaling de ronde gaat, geloofd op goed moment de massa dat het waarheid is.
islamieten zijn dus gevaarlijk.
Dat is wat de msm ons steeds opnieuw zegt.
Ondertussen is er een PC beweging die beweerd dat islam vredelievend is.
Zo ook beweren de christenen vredelievend te zijn.
En de hindu's.
En de boeddisten.
En de joden.
En de satanisten zullen dat ook beweren als hun cult de erkenning gaat zoeken van de massa.
Sorry, maar jullie zijn allemaal hypocrieten.
Welke religie ben ik vergeten?
Ik geloof dat ik ze allemaal heb.
Geen enkele religie kan beweren vredelievend te zijn.
De mensheid is niet vredig of vredelievend.
Het is dan ook al millennia geleden dat de mensheid vrij van indoctrinatie was.
Duik zelf maar even terug de historie in, zover terug als je maar vinden kunt.
Geen woord dat ooit geschreven is kan men als heilig verklaren.
Alle woorden zijn doorspekt met vijandschap en discriminatie.
Zelfs de mijne.
Want ik ben voor waarheidsgetrouw, voor de rechtschapen levenshouding, voor zelfontwikkeling, voor zelfbeschikking, voor zelfverdediging naar eigen inzicht, voor gezamenlijk overleg, voor mogelijkheden en voor de RBE/SDD.
En dat is net zo eenzijdig als de oude heilige geschriften waaraan geen mens een eigen identiteit ontleent.

Wat ik haat zijn mensen die zonder mijn toestemming mijn lijf tasten.
Dus er gaat heel wat haat in mij rond.
Een moeder die niet zonder de mattenklopper kon.
Een vader die zijn kinderen niet verdedigde.
Een stiefvader die liever seks bedreef met een kind.
Een oudere broer die zijn zusje niet beschermde.
In een notendop mijn jeugdbeleving.
Mijn hoop steeds opnieuw teniet gedaan.
Want dacht ik als kind dat alleen mijn gezinsleden zo waren, ik kwam erachter dat de maatschappij dezelfde waarden hanteert.
Pedofielen worden vaak niet eens opgepakt en als wel, dan is de strafmaat een lachertje.
Zo ook voor meervoudig moordenaars. Na 12 jaar lopen die weer vrij rond om de maatschappij, die o zo veilig is, een stukje veiliger te maken.
Dreigen met boetes, dreigen met sancties, dreigen met huisuitzetting, dreigen met …..
Men past zoveel dwangmaatregelen toe dat ze niet op te sommen zijn.
Is het resultaat dat de mensheid betrouwbaarder wordt?
Is het resultaat dat de mensheid minder gewelddadig wordt?
Is het resultaat dat de mensheid met eerbied tot elkaar staat?
Nee.
I.p.v. de brandstapel heeft men tegenwoordig sociale uitsluiting bedacht als conditioneringsmiddel. Als dat tot zelfmoord leidt dan is dat de eigen schuld.
Tegenwoordig doet men niet meer aan martelwerktuigen inzetten maar men doet aan censureren van de vrije spraak.
En om mensen in het gareel te houden maakt men de mens ook niet wijzer dan men geboren is. Het middel dat daarvoor gebruikt wordt heet educatie en begint al op het kinderdagverblijf.

Ik kom uit een tijd dat iedereen wist dat pedofielen vrij rondliepen in de maatschappij. Ze werden toen kinderlokkers genoemd.
Wij werden gewaarschuwd dat er zulke figuren rondliepen.
In mijn tijd, als ouders niet thuis waren, dan liep je naar een vriendje/vriendinnetje of je speelde met elkaar buiten. In mijn tijd waren er zat mensen thuis en men ving elkaars kinderen op.
Sociale controle en elkaars kinderen opvangen was de sociale norm, dat is, in mijn buurt was dat zo.
Niemand maakte zich druk om kinderziektes.
Sterker, er gaan zat verhalen rond dat de eerste die de symptomen van een kinderziekte vertoonde, bezoek kreeg van zoveel mogelijk kinderen zodat alle kinderen hun immuunsysteem konden opbouwen. En zoals eerder in een blog vermeld. Een lerares met 45 dienstjaren heeft nog nooit een kind aan de mazzelen verloren.
Ik kende wel 1 iemand die doof geworden is.
Toen het verhaal van klimaatverandering kwam opzetten, was er een nuchtere houding t.o.v. dat feit. “hm, ik zou me meer druk maken over milieuvervuiling”.
En daarmee ben ik het eens.
Onze drinkwatervoorraad is op verschillende plekken vervuild.
De Oceanen zitten vol plastic en ander troep.
De grond zit vol chemische middelen, ook de landbouwgrond.
En de fijnstof schijnt de oorzaak te zijn van diverse ademhalingsstoornissen. (psycho-immunologie past men niet toe).
En breek me de bek niet open over de destructie van de natuur om ons heen in het algemeen. Alles moet volgebouwd worden en men is trots op wat men heeft bereikt als mensheid.

Ik zou heel graag tot andere inzichten zijn gekomen.

Paniek peeuw, schreeuw, emotionele manipulatie, persoonlijke aanvallen, valse bewijslast en veel meer moet er dan voor zorgen dat ik PC ga denken.
Daar ben ik echt te dom voor.
Ik ben ook te dom om over te stappen op leugenachtigheid.
En natuurlijk ben ik te dom om emotionele manipulatie toe te passen.
Persoonlijke aanvallen kan ik dan wel heel goed, maar ik heb besloten me daarvan te distantiëren. Da's een mooi woord he.
Graag zoek ik naar bewijslast die op realiteit en waarheid berust.
Dus ik vraag wetenschappers naar de werking van vaccins en ik lees natuurlijk bijsluiters.
En ik vraag klimaatwetenschappers naar hun bevindingen en kom tot de ontdekking dat zij heel goed beseffen dat er veel meer vragen dan antwoorden zijn.
En biologie bepaald de realiteit van het bestaan. Dus de transgender en de Queer zijn blijkbaar in ontkenning van de realiteit.

Alle discussies ten spijt, het brengt mensen niet dichter bij elkaar.
Het gaat om het eigen gelijk.
Het gaat om de eigen strijd te winnen.
Het gaat om voorstander of tegenstander zijn.
Denken mensen echt niet verder dan dit?
Blijkbaar niet.
Het gaat niet om realiteit.
Het gaat niet om vredelievend samenleven.
Het gaat niet om zelfbeschikkingsrecht.
Het gaat niet om vrijheid.
Realiteit ziet men als een illusie en ieder heeft een “eigen” realiteit. Net als de waarheid trouwens, die berust niet op feiten maar op de eigen beleving van de waarheid.
Vredelievend samenleven levert de wapenfabrikanten geen geld op. Het levert de banken geen geld op. Het levert de staatskas geen geld op. Het doel is economie, niet tot vredig samenleven komen.
En breek me de bek niet open over zelfbeschikkingsrecht. Je hebt niet het recht je eigen tijd in te delen. Je hebt niet het recht om in de bossen te leven. Je hebt niet het recht om geen orgaandonor te zijn, vandaar de nieuwe wet die goed werken gaat met de volgende generaties.
En je hebt het recht die meningen erop na te houden die door de massa gehouden worden. De “goed” geconditioneerde massa.
Hoe zit het met de realiteitszin?
Die is verloren gegaan met de taboevorming in de afgelopen millennia.
De hermafrodiet (tegenwoordig interseks) werd uit ons collectief bewustzijn verbannen door artsen. En zoals ik gisteren leerde zijn er interseksen die tot de conclusie gekomen zijn dat hun instemming voor operaties nooit gevraagd is. Zij zijn boos. En ik begrijp dat en ik ben boos met hen.
Re-Intergratie, da's de weg die zij nu zullen moeten lopen. Net als de homo- en lesbie dat sinds de jaren '60 – 80 aan het doen zijn.
En dan zijn er die meerijden op de trein voor erkenning en intergratie. Zij die niet onder de noemer “normaal” willen vallen. Wellicht aan diepgewortelde zelfhaat bloot staan?
Geslacht is niet een kunstmatige constructie.
En het derde geslacht is duidelijk de interseks.
Wat kunstmatig was is de promotie van alleen het mannelijke en het vrouwelijke.
Dat resulteerde in het feit dat ik opgroeide met het idee dat interseks een zeldzaam voorkomend geboortegeslacht is. Blijkt dat er net zoveel roodharigen rondlopen als dat er interseksen rondlopen.
Man.
Vrouw. (of als je wilt liever de vrouw eerst)
Interseks.
Meer smaakjes hebben we niet.
En wie beweerd dat zielen in een verkeerd lichaam incarneren, raad ik aan om zichzelf spiritueel te ontwikkelen. In begin vorige eeuw en daarvoor zijn er verschillende boeken geschreven door mensen die deze ontwikkelingen vrij doorlopen hebben.

Alles draait om het verdien model, in welk jasje het ook is gestoken.
Artsen willen geld in het laadje. Dus een afwijking “repareren” zij graag. Maakt niet uit of de afwijking geen gezondheidsrisico oplevert, als niet dan verzinnen ze wel een gezondheidsrisico.
Zo is ouders van interseks kinderen wijsgemaakt dat de inwendige testikels zullen leiden tot kanker. Big Farma blij wanneer de ouders van een baby beslissen die te laten verwijderen. Kind levenslang aan de hormoonbehandeling met bijwerkingen en dus meer pillen in de toekomst.
En breek me de bek niet open over de verwijdering van een iets groter gegroeide clitoris. Dat moet ook genormaliseerd worden. Maakt niet uit dat alle gevoel verdwijnt of zelfs de gehele clitoris niet meer aanwezig is.
Ik kan me de woede van de interseksen goed voorstellen.
En wat dacht je van de vaginale “correcties”? Die pakken allemaal uit zoals de artsen ouders en kinderen voorgehouden hebben? Mis. In de regel zelfs niet.
Wat me dan brengt op de gedachte dat er mannen zijn, die er niet de bekkenstructuur voor hebben, die vrouw willen zijn en dus vrijwillig en kunstmatig hun lichaam laten mutileren. Ik spreek daar schande van maar dat is alleen maar mijn “gevoel”.
Overigens is deze kunstmatige en oppervlakkige sekse verandering dan wel weer goed voor big farma. Levenslang aan de hormoonbehandeling met bijwerkingen en dus steeds meer pilletjes.

Maar ik ben gek, nietwaar?
Ik zie het allemaal negatief, of niet?
En natuurlijk ben ik dom. Ik snap nergens iets van.
Kan het ook zijn dat er veel mensen zijn die de realiteit niet onder ogen komen?
Kan het zijn dat mijn denken heel natuurlijk en gezond is?
Kan het zijn dat mijn IQ in de sfeer van hoogbegaafd ligt?
En dat jullie, die mij dom noemen, allemaal onwetend en ongeïnformeerd zijn?
Tja, als ik mijn eigen waarde zou ontlenen aan hoe anderen mij inschatten, dan had ik een zeer gebrekkige zelferkenning.

Mijn kracht is nu precies waar ik zwak sta in deze maatschappij.
Ik hoef niet te vechten voor mijn eigen gelijk.
Ik hoef niet te vechten voor mijn bestaansrecht.
Ik hoef niet te vechten voor erkenning.
Ik hoef niet te vechten voor zelfontwikkeling.
De maatschappelijke ontwikkeling heeft het gevolg dat een mens als ik aan de zij-lijn gezet wordt. Da's niet mijn keuze, da's omdat de waarheid en de realiteit genegeerd wordt door mijn medemens. Bij gevolg moet ik mijn klep houden en meelopen in het irrealistische gareel.

De tegenstellingen Haat en Liefde.
Wat ik haat is liegen, manipuleren, bedriegen, dreigen, chanteren, etc.
Vooroordelen en aannames werken tegen in een gesprek/overleg/discussie.
Leer argumenteren.
Leer het kaf scheiden van het koren.
Iedereen weet dat politici kaf zijn.
Waarom volgt de massa deze mensen nog steeds?
Democratie, het is een zwendel.
Klimaatbeleid maakt dat goed duidelijk. Oorlogsvoering maakt dat goed duidelijk. Het economisch beleid maakt dat goed duidelijk. Ook het immigratiebeleid maakt dit duidelijk.
Maar blijf er vooral in geloven, jullie o zo slimme en verstandige mensen.

Ik geloof in volkeren, in rassen en in eigen territoria.
Ik heb er vertrouwen in dat de mensheid vroeg of laat tot zelfbesef zal komen en zich ten volle zal beseffen wat alle leugens, manipulaties, geheimhouding/taboes en dwang teweeggebracht hebben.
Zoals gezegd, ik heb niet de behoefte te strijden.
Onze planeet zal de mensheid overleven. Laten mensen er maar eens voor gaan zorgen dat de mensheid zichzelf niet uitroeit.
Oost tegen West.
Kernbommetjes als stand-off.
Kernenergie als meest schone vorm van energieopwekking. Totdat het mis gaat zoals in Japan en Polen.
Het getuigd werkelijk van intelligentie.


Ik wens jullie allemaal een fijne dinsdag.


Peace, love and Understanding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  17 oktober 2022 Nou het is me het jaartje wel in huize Neutraal.  Zo heb je 3 gezonde katten en een minder gezond kattenvrouwtje. En...