vrijdag 19 april 2019

Spreek op eigen titel.


19 april 2019



De aannames vliegen over het net.
“Jij hebt nog nooit met transgenders gepraat je praat alleen maar over ze!” Is een aanname die uit de lucht gegrepen is en geen waarheid bevat. Gedaan door @Stonehead
Het op de man spelen is met deze uitspraak duidelijk. Maar dat verwijt hij mij natuurlijk.
Jij, jij, jij..... dat is op de persoon spelen.Zie hier dat gesprek; https://twitter.com/stonehead/status/1119132608514756608

Ik ben voor bespreken van de zin en de onzin van transgender personen.
Ik ben voor realiteitszin.
Ik ben voor waarheid.
Ik ben voor goede argumenten.
Maar zowel binnen de transgender, de vaccinatie en klimaatdiscussie blijken de voorstanders van deze zaken niet in staat een rationeel en eerbiedig gesprek te voeren.

Jaren geleden heb ik met transgenders al vele malen geprobeerd te bespreken.
Zo ook met pro vaxxers en pro CO2 neutraal aanhangers.
Ik heb mijn gedachten (tot dusver) opgemaakt over deze zaken aan de hand van feiten en realiteit. Waar het de trtansgender betreft heb ik rekening gehouden met hun “gevoel” de andere sekse te zijn.
En ik weet hoe het is om aangevallen te worden op het anders zien van deze zaken. Ik ben er wel dusdanig bekend mee dat ook daarover mijn gedachten aardig op een rijtje staan.
Ik hoef de persoonlijkheid niet te vertrappen omdat ik denk dat zij misleidt zijn of zichzelf misleiden.
Al jaren verdiep ik me in mijn psychische beleving en daarmee mijn spirituele ontwikkeling.
De CP getoetst aan het Aardse bestaan dat wij realiteit noemen.
Nooit zal ik beweren dat transgendermensen gek zijn of psychisch gestoord.
Omdat ik denk dat het heel anders zit.
Ik worstel met onder woorden brengen van mijn inzichten in deze.
Niet omdat ik een beperkte woordenschat heb, maar omdat het een abstracte beleving is.

Even de realiteit en dus de feiten.
XY- meisjes bestaan. In de regel noemen wij hen hermafrodiet. Zo ook jongens die XX hebben hermafrodiet genoemd worden. Dat betekent dus dat er duidelijke fysieke kenmerken zijn al dan niet zichtbaar voor het blote oog.
Is dat gaande geweest bij @Stonehead? Geen idee, ik heb al geen zin meer om ernaar tge vragen gezien de toon die hij aanneemt tot mij. Of zij... dat ligt eraan welk geboortegeslacht er is.

De ziel maakt geen fouten. Het bewustzijn kan wel interpreatiefouten maken van hetgeen men “voelt” of waarneemt binnen de eigen gedachtegang en daarmee binnen de CP.
Niet alles in de realiteit is maakbaar of veranderbaar.
WE kunnen de zon niet verplaatsen al hebben we het gevoel dat dit wel nodig is.
Zo ook kunnen we onze genen niet aanpassen naar believen.
Dat was dus geen retorische vraag @Stonehead.
En dit is dus waar het om draait; de feiten negeren en de eigen mening door andermans strot duwen. Ik laat dat niet toe.
Ik durf te beweren, hoewel ik niet naar de feitelijkheid gezocht heb, dat de meeste transgenders gewoon de X of Y chromosomen voeren dat bij het geboortegeslacht behoren.
Tussen de geslachten is een verschil van 6.500 chromosomen. Het gevolg is dat de hormoonproductie behoort tot het geboortegeslacht.
Waar maak ik me zorgen over als mens met liefde voor mensen?
De hormoonbehandeling is levenslang en kent bijwerkingen. Dat is: schadelijke werking voor de gebruiker.
20% van de transgender mensen heeft achteraf spijt. Ik denk dat dit percentage zal stijgen bij de volgende generaties. Maar dat is een inschatting. Geen vaststaand feit en dus ook niet mijn mening.
Dit zijn 3 punten die structureel worden genegeerd en weggehoond binnen deze discussie van “gevoel”.

Ik ben een vrouw, dus ik denk ook vanuit de emoties van een vrouw.
Natuurlijk hoef je geen begrip op te brengen voor mijn denkwijze.
Dat zegt dan wel iets kwalijks over jou mentaliteit.
Mannen hebben er wel een handje van om het vrouwelijk denken aan de kant te schuiven als “n.v.t.”.
Veel vrouwen voegen zich daarna, wat ik pertinent weiger.
Ik sta in zelfbewustzijn binnen de CP.
De transgenders die ik gesproken heb staan bijna allemaal in strijdbaarheid, met aannames en vooroordelen en het afdwingen van hun gelijk.
Dat maakt een goed gesprek redelijk onmogelijk.
Zij stellen geen vragen. Zij spuien hun vooroordelen en aannames, spelen op de man en doen pogingen een ander emotioneel te chanteren.
Allemaal prima, ik ben er niet gevoelig voor. Ik denk er wel graag over na.

De realiteit onder ogen komen, da's mijn ding.
Wat ik waarneem binnen de CP en hoe zich dat kenbaar maakt.
Gisteren had ik ineens weer oorsuizen.
Vanmorgen werd me duidelijk waarom. Er stond, binnen de CP, een transgender tegen me aan te schreeuwen over het eigen gelijk. (psycho-immunologie)
De jij, jij, jij's waren weer talrijk aanwezig in de discussie op twitter.
En ik snap de frustratie.
Ik denk dat ik heel goed snap waarom hij/zij denkt transgender te zijn.
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet.
Ik neem een CP waar.
Binnen de psychologie van Freud is dat natuurlijk een waan, een gekte en een irrealitsiche kijk. En dat is dan goed ingebakken in de afgelopen 70 jaar, zodat mensen als ik zweverig genoemd worden. Maar feitelijk check ik mijn waarnemingen binnen de CP en toets ze aan de Aardse realiteit.
Dus ik snap dat de transgender de realiteit uitbreidt. Wat ik me afvraag is of ze beseffen hoe het werkt binnen de CP of ze uberhaupt gedacht hebben aan de mogelijkheid van het bestaan van een CP en hoe dat dan werkt? Als er een transgender is die dit met mij wil bespreken, welkom.
Daarom gaat de discussie over gevoel. Een innerlijk weten van iets. Maar is dat iets goed duidelijk gebleken? Ze hebben mij niet kunnen overtuigen.
In de regel denk ik over mensen en de gesprekken die ik met ze gevoerd heb.
Da's productiever dan over ze praten.
Ik schrijf met ze.
Omdat ik met hun ziel in overleg ben.
Ik beargumenteer mijn punten. Geen standpunten. Aandachtspunten.

Ik wil geen gesprekken voeren over het gelijk van de één of de ander.
Als we het dan toch nebben over voortschrijvend inzicht, nauw, dan heb ik wel een paar jaar werk voor @Stonehead om te lezen.
Om meer inzicht te krijgen, zou ik graag te weten komen welke worsteling ze innerlijk beleven?
En is overleggen met elkaar niet productiever dan discussieren voor het eigen gelijk?

We leven in een wereld waar social engineering (SE) heet schadelijk is toegepast door voortaande en huidige leidinggevenden.
De misleiding is breed en ruimschoots aanwezig binnen de maatschappelijk ontwikkelingen te zien.
Internationaal is de uitvoering anders, maar nog steeds schadelijk.
Hele generaties heeft men de bevolkingen wijs kunnen maken dat er een God is die over ons allen uitkijkt.
In die tijd begon het al.
In de tijd dat de alleen heersende God uitgevonden werd.
Wat me bij het patriarch brengt waar mannen geen man mogen worden en vrouwen volgzaam en zorgzaam moeten zijn.
Ondertussen gaan vele soorten zwepen over ruggen die graag met minder belasting door het leven willen.
In alle toonaarden is mij gezegd; Linda, jij moet je aanpassen aan de normen en waarden van deze maatschappij. Jij bent niets waard en jouw mening doet er niet toe.
Mijn inzichten zijn ook niet welkom.
Laat staan dat ik een vraaggesprek kan doen.
Misschien moet ik dat gewoon eens gaan doen.
Een conditionering op een andere manier.
ControlAltDelete.

Herstel. Alleen al de zelfontwikkeling die geremd is doordat mijn medemens tegenwerking gaf aan die ontwikkling. Mijn ziel nooit geketend. Zeker niet aan valse waarden en inzichten.
Valse profeten. Er bestaan transgender mensen.
Een oud indiaans geloof in de 5 spirituele geslachten heeft men tot verdien model gemaakt.
Hoe meer mensen ombouwen, hoe meer geld in het laadje.
En nee, dat is geen complot.
Da's menselijke emoties en karakters laten buiten naar eigen wil.
Dat doe je door het denken beinvloeden met valse informatie.
“ieder maakt z'n eigen werkelijkeheid”.
Euh, we moeten wel met elkaar samen leven mensen. WE zijn groepsdieren.
Persoonlijk maakt het mij niet uit hoe jij jezelf misleidt of waartoe je je hebt laten misleiden.
Ik ben op zoek naar de kern van het conflict.
Dit is hoe ik de zaken zie.
Dat is hoe jij de zaken ziet.
Nu snap ik wat meer van jou.
En hopelijk snap jij iets meer van mij.
Ik denk anders. En leg mij geen woorden in de mond. Ik spreek niet tegen jou. Ik denk over jou.
Ik mis de indruk waar dat wederzijds is.


Ik wens je een fijne dat @Stonehead en laat dit eens resoneren in je gedachten. Hopelijk stopt mijn oorsuizen wat aangeeft dat jij een schadelijk invloed bij probeert door mijn strot te douwen.

Peace, love and Understanding.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  17 oktober 2022 Nou het is me het jaartje wel in huize Neutraal.  Zo heb je 3 gezonde katten en een minder gezond kattenvrouwtje. En...