zaterdag 20 april 2019

Hokjesdenken.


20 april 2019




Dat is maatschappelijk gewenst.
Denken binnen bepaalde kaders over bepaalde zaken.
Nu maak ik graag mijn eigen gedachten op over de verschillende zaken.
Zo denk ik dat de NAVO een coalitie van offensieve landen is.
En ik denk dat vaccinaties tegen kinderziekte ziektebevorderend werken.
Ik denk dat het educatiesysteem en vooral de uitvoering schadelijk werkt en niet leidt tot zelfstandig denkende bevolking.
Zo denk ik ook over psychologie trouwens.
Monogamie zie ik als de grootste leugen ooit.

Social Engineering, het is tijdloos.
Het is door de eeuwen heen toegepast via propaganda, educatie, sociale controle, religieuze gewoonten, overheidsbemoeienis etc.
Ik ben via boeken teruggedoken in de tijd.
Vele mensen met mij.
Hele stukken worden geschreven en vele video's gemaakt.
Niet allemaal met een goed inzicht en niet allemaal met de bedoeling anderen te informeren.
Mensen liegen en er is een deel dat macht wil en een kleiner deel dat macht heeft.
In deze tijd is geld macht.
Alles draait om de waarheid.
De leugens vooral.
Elke geverbaliseerde leugen verhuld de waarheid totdat deze aan het licht komt.
En na al die millennia kiest de mens nog steeds niet voor de waarheid.
Liegen vanuit misleiding met als doel de eigenzuhtige behoeften te bevredigen. Macht en hebzucht.
Liegen vanuit angst het leven te laten of tekort te komen in het leven, dus ook een vorm van zelfbevrediging.
Wat de plek binnen de hierarchie ook is, men liegt allen om eigenzuchtige belangen.
Ben je eerlijk? Zeker weten? Zal ik je erop toetsen? Dan laat ik weten wat ik heb waargenomen. En ik zal je vertellen hoe ik erover denk. En ik zal je vragen stellen. In de hoop dat jij ze overdenkt en beantwoord met de keuze voor waarheidsgetrouw.
Mag ik dit vragen van mijn medemens?
Ik denk van wel.
En ik zal proberen uit te leggen waarom.
Als iedereen over andermans leugens valt, en iedereen zelf liegt, wie ondergaat dan welke consequenties?
Denk er eens over na.
Want kijk ik naar alleen de Nederlandse hierarchie, dan vallen de klappen in de onderste lagen. Ja, meerdere lagen. Zij die boven de wet staan staan in angst voor repressailles vanuit de bevolking.
Hoewel iedere Nederlander het wettelijke recht zou hebben te vergaderen en te samenscholen, da's opgenomen in de grondwet, moet je een vergunning daarvoor aanvragen. Angst in de top brengt controledwang met zich meer. Wetjes en regeltjes die zij verzinnen, moeten worden opgevolgd ander dan zwaait er wat.
Waarmee de bevolking dan in angst gezet wordt.
Hoeveel mensen houden hun mond omdat zij angst hebben voor de reactie van de ontvanger?
Hoeveel mensen wordt de mond gesnoerd omdat het hun niet interesseert wat de reactie zal zijn. Ja, deze zin komt heel verkeerd over.
Wat ik bedoel te zeggen; ik hou ervan om gesprekken te voeren en van gedachten te wisselen. Ik ga met mijn emoties om. En jij gaat met de jouwe om. Zovelen projecteren hun emoties in jij, jij, jij gesprekken waardoor er geen uitwisseling tot stand komen kan.
De jij, jij, jij-denkers en sprekers, in hun arrogantie vaak aannemende dat zij mijn kennisontwikkeling hebben en mijn persoonlijkheid voor ogen in hun jij-gedachten, laten weinig ruimte voor “ik heb zus of zo ontdekt en kwam tot die conclusie, maar wat jij nu zegt, dat neem ik overweging.
Ik maak me niet zo druk om deze jij, jij, jij- denkers, maar ik wil wel graag snappen hoe zij zo voorbarig kunnen zijn met het inschatten van mijn persoonlijkheid.
Ik ben anders.
Ik denk anders.
Ik ervaar de realiteit met 2 benen op Aarde. Vanuit innerlijke weten volg ik de weg van mijn ziel. Het levenswerk voor ogen.
Ik ben op zelfontdekkingsreis. Bij regelmaat verbaas ik mezelf. Bij regelmaat complimenteer ik mezelf, een ander weet in de regel precies waar ik fout en complimenten van anderen zijn te vaak schijn gebleken.
Graag zou ik heel veel complimentjes uitgeven, en in de omgang met mensen die in wederzijds besef van zelfbewustzijn staan, daarmee vliegen ze over en weer. Alleen al doordat een gesprek veel soepeler verloopt. Dan is er een uitwisseling van gedachten of een aanvulling in antwoord, een instemmen met het geheel en erop voort borduren met veel vragen. En zo voer ik dan graag een gesprek.
De aanvallende geest keren naar een ontvangende geest, hoe dat moet, moet ik nog uitzoeken. Gelukkig maar dat ik op ontdekkingsreis ben en niet alles weet.
Ik weet best veel.
En ik heb best goede inzichten.
Mijn leven ervaar ik als een reis om tot zelfontwikkeling te komen.
Ik toest mijn ervaringen met anderen aan de waarden die ik zelf voeren wil. In de regel ook doe.
Een vrij stromend gesprek.
Mijn buurman en ik hebben dat wel. We zitten heel erg op een soortgelijke ontwikkelingslijn.
Vrijdenken over aanslagen en oorlogsmotieven.
Wie zitten erachter? Meestal een groep. En politici voeren de wens uit.
Willen bevolkingen oorlogje voeren?
Ik niet. Ik spreek alleen op eigen titel.
Dus ik vraag het maar even.
Als dat antwoord nee is voor allemaal, kunnen we er dan voor zorgen dat oorlogjespelen met mensenlevens stopt?
Wat is een mensenleven waard?
Geld? Nee, niet als die niet werkt voor geld.
Mijn leven is bijvoorbeeld helemaal niets waard. Ik draag helemaal niets bij aan deze maatschappij.
Hopelijk denken toekomstige generaties daar anders over.
Voor eten werk ik.
Dat wordt me niet gegunt omdat ik niet voor geld werk.
De vrijheid beleven in volle glorie.
Betekent dat dat je als groepsdier elkaar het leven zuur maakt. Elkaars natuurlijk geboorterechten aan banden legt?
Is een mens gerechtigd om moord te plegen?
Eigen wil, is dat hier van toepassing?
In sommige kringen wel.
Elke reden diem en in die kringen aandraagt is zelfrechtvaardiging.
Daaruit vloeit geen gewetensopbouw voort.
Misschien als men zichzelf beooordeeld naar waarde en naar welke waarde men wil groeien, dat daarin verandering komt.
De machtsbeluste mens lijkt niet aan gewetensopbouw te doen.
Ondanks de door hun gemaakte wetgeving, en dankzij de “vriendenkring” waarin men verkeert staat menig misdadiger boven de wet.
Wat betekent dat voor de waarde van Rechtschapenheid voeren?
En hoe is daarmee de integriteit van de wetgever en wetshandhaver weergegeven?
Kunnen we gezamenlijk overeenkomen dat de grondwet bindend is?
Dan is artikel 11 dus op een ieder van toepassing.
En schade dan wel dood veroorzaken heeft soiciale consequenties.
En ja, zoek uit wie de dader is, verwittig je medemens van het gevaar en de sociale terechtwijzingen zullen de consequenties zijn.
Het is toch handig dat de top van de hierarchie de ME kan inzetten om de menigte uit elkaar te slaan, te arresteren en te mishandelen.
Gaan Nederlanders om deze reden niet massaal demonstreren?
Als we allemaal zouden demonstreren. WE leggen alles neer en eisen een directe democratie?.........
WE maken dat goed duidelijk via alles social media. WE zitten lekker in ons eigen huis en we wachten wel. En ja, moestuintjes zijn handig om te hebben. Net als prepper zijn handig is. Wie houden het langer uit?
Ok, geen goede optie dus.
Massaal op de FvD stemmen dan?
Kijken wat Thierry en z'n kornuiten ervan zullen maken.
Uit de EU en zelf de controle hebben over immigratie. Wie we wel toelaten en wie niet. De leugenaar komt er niet in. Daarvan hebben we er in eigen land al genoeg.
De agressieve komt er niet in, de verkrachter komt er niet in en als hier gedaan wordt direkt en zonder pardon op een vliegtuig richting eigen land gezet.
Dieven hebben we ook genoeg.
Kortom; de minachtende mensen weigeren en/of terugsturen.
Niets tegen het ras, wel tegen de persoonlijke attitude.
Sociaal, dat is wat ik wil zien groeien.
Sociaal bewogen.
Sociaal vaardig.
Sociaal bewust.
Sociaal beleid.
Zie elkaar eens als mens. Of beter; als ziel.
Uitkomen onder de verbondenheid die er in de kern bestaat. Het doel voor het besmeuren van de spirituele ontwikkeling.
Met valse informatie gevuld en voor realiteit aangenomen.
Eigenlijk niet verbazend dat zoveel mensen zich afvragen hoe dat met waarheid en realiteit zit. Bestaat dat?
Ik denk dat het simpel is, realiteit is 2-ledig. Dat wat in gedachten rondgaat en dat wat men als mens tot uiting brengt.
Die jij, jij, jij-zielen staan pal voor je ziel hun wil aan je op te leggen. Agressie, valse waarden en misvattingen dan wel pure zelfbedriegende vertalingen van waarnemingen.
Ik heb altijd maar open gelaten hoe de weg gelopen wordt. Ik loop en in borduur voort.
Als ik me man voel, wat ik me regematig voel, dan voert zijn bewustzijn voor mijn verstandelijke waarneming. Zelfbewustzijn, mijn lijf, mijn bestuursrecht.
Mij opleggen dat ik jouw mening overneem, is het doel van zo pal op m'n neus staan. Intimiderend en minachtend zijn de woorden in het contact met zulke zielen.
Mijn denken verandert er niet door. Ik krijg steeds opnieuw bevestiging van mijn eerdere waarnemingen.
Ik heb veel geplaatst over de jaren. Veel zal verloren zijn, maar dat geeft. Het gaf een deel van mijn zelfontwikkeling weer.
Door de massa gehaat.
Gelukkig maar dat de liefde voor mensen mij stuurt.
Zou ik graag willen dat iedereen een wietkwekerij in z'n achtertuin kan planten?
Ja.
Zou ik graag willen dat iedereen In liefde tot elkaar staat?
Ja.
Ik zie wel mogelijkheden om zo'n maatschappij tot stand te brengen.
Via een veranderende mentaliteit.
Zet het Algemeen belang, de waarheid/realtiteit en de mentaliteit voorop.
Willen we voorspoed, dan zullen we naar gelijkmatige verdelen moeten.
Echte voorspoed, daarbij is iedereen gevoed, dus ook die mensen in Yemen, iedereen is gehuisvest, iedereen heeft vrije keuze van samenlevingsvorm.
3 zaken in deze maatschappij die in deze gedachtelijn naar voren komen.
- woningnood/daklozen
- oorlog
- HLHB-discusie (hierin begrepen de H voor Hetero)
Fijn dat wij hetero's ook mogen meepraten en onze gedachten laten gaan over het vraagstuk.
Ja, er zijn homohater.
Er zijn vrouwenhaters.
Of politieke haters.
En ook religieuze haters zijn er genoeg.
Wie ben ik, of een ander, om te oordelen over de keuze voor HLHB?
En wie ben ik, of wie is een ander, om te eisen dat ieder monogaam is?
En als zou die eis voortvloeiende zijn geweest vanuit de beste intenties, het heeft niet gewerkt. Ik las ergens dat 46% van de Nederlanders vreemd gaat.
En trouwens, waarom moet ik registeren? Om wettelijke redenen, om financiele voordelen? Hmz....
Eigenlijk gewoon zodat de overheid gespekt kan worden middels belastingen en dergelijke.
Op schulden leven.
Welke vrijheid beleef je als individu als je schulden hebt?
Nu onze overheid heeft schulden.
Goed voorbeeld, doet goed volgen?
Is deze maatschappij de meest ideale versie van maatschappelijke belangen?

Kwam ik in dit leven om haat en minachting te beleven?
Wat denk je zelf?
Hetero, homo, lesbisch of bi, ieder de eigen voorkeur. Daarvoor zou niemand hoeven vechten of voor rechten te hoeven strijden. Reintergratie van de voorkeuren in de maatschappij, gaat gepaard met heftige emoties. Pure haat vanuit bepaalde hoeken.
Daar zitten de geprogrammeerde mensen, aan wie vertelt is wie ze moeten haten en wie ze moeten eren.
Ik ken een “crimineel” waarvoor ik waardering heb. Mijn ervaringen met hem hebben indruk gewekt. Vanuit het hart aangeboden, maar door mij afgeslagen.
Of hij met een paar man even langs m'n stiefvader zou gaan....
Euh, nee. Doe maar niet.
De hele buurt stond erbij en keek ernaar.
En spreek oude buurtgenoten aan op dat feit, voor zover ik weet is het een feit, dan draait men zich om en loopt weg. Of nog erger, snoert me de mond door de oren te sluiten.
Dergelijke houdingen voeren de haatdragende ook. Haters noemt men deze momenteel.
Haters denken van zichzelf dat zij liefdevol zijn.
Als het één feit is dan kan het ander niet zijn.
Alle historische geschriften beschrijven polygamie en het verbod op homofilie.
Groepsseks was een norm.
Seks met verschillende partners geen probleem.
Seks met eigen geslacht was niets vreemds.
Het is het natuurlijke gedrag van deze diersoort.
En maak je niet druk. Het patriarch heeft goede zaken met zich meegebracht. Bv. De hygiene verbeteringen.
Op ziekten als syfillis hebben we een antwoord gevonden.
Behoud het goede.
Maar stel het patriarch ter discussie.
Dit is wat het mannelijk geslacht ervan maakt als de vrouwelijke stem genegeerd wordt.
Als minderheidsgroepen taboe zijn.
Zijn hetero's werkelijk de meerderheid?
Ik vraag het me af.
Eerlijk gezegd denk ik dat veel bi-seksuele mannen deze voorkeur ontkennen
Maar ik denk nog wel meer onzin.
Monogamie leidt tot activering van bezitsdrang.
Ik ben niemands eigendom.
De eis dat ik mij aan 1 verbind, ik heb het geleefd onder een gaslightende pedofiel.
Die puinhoop ben ik aan het opruimen.
En dan zie ik wat de massa liefst negeert. De meeste liegen zelf en schreeuwen om rechtvaardigheid.


Persoonlijk zie ik graag een beweging naar waarheidsgetrouw en persoonlijke ontwikkeling ontstaan.
Op welke waarden bouw je het hof van Eden?



Peace, love and Understanding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  17 oktober 2022 Nou het is me het jaartje wel in huize Neutraal.  Zo heb je 3 gezonde katten en een minder gezond kattenvrouwtje. En...