maandag 22 april 2019

Gelukkig zijn artsen en politici blindelings te vertrouwen.


22 april 2019


In deze tijd ben je voor of tegen iets.
Als je niet PC bent dan ben je per definitie fout en ongeïnformeerd.
Een discussie is niet een uitwisseling van kennis en redeneren, maar wordt gevoerd om voor het eigen gelijk te strijden.
En natuurlijk doe je dat door op de man/vrouw te spelen.

De laatste dagen heb ik weer een paar dingen geleerd. Hermafrodiet heet tegenwoordig intersex. En een transgender wist mij te vertellen dat intersex geboren zijn vergelijkbaar is met transgender.
De PC percentages voor transgender met spijt liggen veel lager dan de percentages die onafhankelijke onderzoekers bekend maken. Respectievelijk minder dan 1% en 20%.
Waar de intersex een keuze kan maken voor 1 van de sekse of puur natuur blijft, daar vecht de transgender voor 't eigen gelijk als een stampvoetend klein kind dat de eigen zin wil doordrijven.
En wat ik niet begrijp van de zogenaamde deskundigen, (psychologen en artsen), is dat zij deze mensen steunen in hun onnatuurlijke denkwijze en belevingswijze. De eed van Hypocrates volledig naast zich neerleggend werken zij mee aan ziekte veroorzaken.

Er zijn zoveel mensen die ik spreek die aan de medicatie zitten. Geen enkele BF medicatie is zonder bijwerkingen. In principe moet dat al iets zeggen over of iets een geneesmiddel is of een drug.
Geneesmiddelen genezen, die maken niet ziek.
Geneesmiddelen vinden we dan in de natuur. Niet in een laboratorium.
Maar dat schijnt dan weer de gedachte te wekken dat deze gedachte een complottheorie is.
Echter, het is geen theorie.
In de jaren '30 van de vorige eeuw heeft men een natuurlijk geneesmiddel als drug en schadelijk bestempelt terwijl dit plantje daadwerkelijk helpt genezen.
Hoezo geen complot?
En zo zijn er wel meer middelen die uit de handel gehaald worden omdat deze geneeskrachtige werking hebben.
De BF heeft alleen baat bij steeds terugkerende klanten, da's goed voor hun omzet en dus goed voor de winstmarge. En de pillen die ze draaien zijn vaak onbetaalbaar voor de “gewone” man. Of vrouw. Of intersex.
Daarom dan maar de “zorgverzekering”. Dan mag je verzekert zijn van zorg behalve dan als je.... en dan volgt er een reeks van uitzonderingen.

Hetzelfde geldt voor de CO2 leugen. Ja, dat is een leugen. CO2 is niet schadelijk. Het beleid wel. Het beleid zorgt ervoor dat mensen iets wijs gemaakt wordt dat door geen enkele wetenschapper bevestigd zal worden.
Ja, natuurlijk draagt de mens bij aan CO2. De antropogene uitstoot is ….. 3% van het totaal aan zogenaamde broeikas”gassen”.
Zijn broeikasgassen gas? Niet allemaal. H2O is geen gas. Da's water. En beslaat 95% van het totaal aan broeikas”gassen”.
Vertel de goed geïnformeerde “CO2-aanhanger” maar eens dat zij misleid zijn.
Uiteindelijk vertellen de media hen toch precies wat wetenschappers ontdekt hebben en welke gevolgen dat zal hebben.
Het kan niet zijn dat politieke scenario's als wetenschap worden gepresenteerd.
Zelfs wetenschappers kunnen deze mensen niet overtuigen van hun misvattingen.
En dat is een probleem.
Er zijn, heb ik begrepen, mensen die echt denken dat mensen in staat zullen zijn de klimaatverandering tegen te gaan.

Waar is de realiteitszin van mijn medemens gebleven?
Was het er ooit?

In de afgelopen eeuw, 2 eeuwen, heeft men de bevolkingen wijs kunnen maken dat artsen met geneeskunde bezig zijn.
Soms is dat wel het geval. Maar dat stopt wanneer artsen medicatie toedienen en voorschrijven met schadelijke werking (bijwerkingen).
In de discussie over de acceptatie van LHBTQI draait de discussie over gevoel en over het recht van bestaan.
Hoewel er mensen zijn die het belachelijk vinden, of zelfs schadelijk veroordelend staan t.o.v. de mensen die tot de LHBTQI behoren, ontnemen maar weinigen deze mensen hun recht op bestaan.
Ik schreef in een commentaar op twitter dat ik ga tot de LHB. De I had ik nog niet ontdekt.
Ik ga voor LHBI.
De T en de Q vind ik irrationeel en zelfs schadelijk.
Zou ik iemand ontmoeten die zich voorstelt met, "hoi ik ben die en die en ik ben I". Dan zou ik vragen: welke aanspreekvorm wil je dat ik gebruik? Dat lijkt me logisch.
Als een Q begint te schreeuwen dat de aanspreekvorm die best past bij de waargenomen sekse niet de juiste is, zal ik vragen; ben je interseks? Nee? Ok, dan zijn die tieten een duidelijk kenmerk dat mevrouw de juiste aanspreekvorm is. We hoeven het wiel in deze niet opnieuw uit te vinden.
De reintergratie van de hermafrodiet/interseks, is een logisch gevolg van een zwijgcultuur die over lange tijd is gehandhaafd.
Da's net zoiets als de zwijgcultuur seksueel kindermisbruik.
En net zoiets als de zwijgcultuur waar de Homo- Lesbische- en biseksuele gemeenschap onder geleden heeft.
Reïntergratie van deze uitzonderingen in onze samenleving gaat gepaard met heftige emoties. De voor- en tegenstanders. De veroordelende en de ontvangers van die oordelen. De LHBI strijden, naar mijn inzicht terecht, om erkenning. De T en de Q niet. Maar da's gedachte daarover.

Zelf ben ik geen typische vrouw. Het maakt mij niet uit in welke kleding ik loop als het maar warmte geeft en/of lekker zit.
Make-up draag ik niet of nauwelijks en ik doe ook niet aan chemische fabrieksluchtjes.
Ik denk dat nu wel een aantal vooroordelen hier en daar in gedachten opkomen.
Prima. Ik stink? Want alle vrouwen stinken... tenminste, dat beweerde een man die ik een paar jaar geleden ontmoette. Hij dacht dat een dergelijke opmerking zou leiden naar seks.
Ontdoe je eens van alle opsmuk.
Ruik jezelf.
Definieer eens wat je ruikt.
En weet dan dat er hormonen meespelen in de lucht die je ruikt.
Ook ben ik niet een typische vrouw omdat ik graag klus. Ik schilder mijn eigen woning. Ik timmer als het moet en een gat boren voor een schilderijtje kan ik ook zelf.
Ik ben geen poppetje dat haar vrouwelijkheid inzet om te krijgen wat zij wil. Ik ben namelijk geen hoer van beroep, maar een denker.
Ik zoek informatie en wat ik kan uitproberen dat probeer ik uit.
Zo kwam ik tot vele verrassende ontdekkingen.
De meeste mensen liegen dat zij barsten en beweren “eerlijk te zijn”.
Ik ontdekte een paar dingen:
Reïncarnatie is realiteit.
De spirituele ontwikkeling is in de vorige eeuw goed geremd of zelf teniet gedaan bij de meeste mensen. En per definitie hebben allemaal een achterstand opgelopen in die ontwikkeling.
Gevolg van de achterstand in spirituele ontwikkeling is een gebrekkige zelferkenning of zelfs bij velen een totale zelfverloochening.
Het is een waarneming, niemand die mij op mijn woord hoeft te geloven. Ieder kan dit voor zichzelf uitzoeken.
Zo ontdekte ik dat de psychologie zich helemaal niet bezighoud met het waarnemen van de psyche van de “patiënt”. Om dat te kunnen moet de psycholoog de CP waarnemen en wie daarin rondgaan.
Daarom is voor mij leren kennen van belang. Zodat ik de zieleënergie kan leren plaatsen bij de mens waartoe deze behoort.
Daarmee ben ik, denk ik, verder dan dat ik denk.
Mijn leven draait om uitzoeken. De feiten van de fictie onderscheiden.
De leugenaars, misleiders en hebzuchtigen regeren heb ik ontdekt.
En de massa is d.m.v. propaganda geleidt naar een irrealistsiche kijk op de realiteit.

Wat kunnen we creëren? De realiteit? Of laat de realiteit zien hoe de ontwikkeling der mensheid verloopt?

Wat me dan bij de vraag brengt: kan de transgender daadwerkelijk het geslacht kiezen?
Gekeken naar de biologie en anatomie.
Als vrouw geboren zonder afwijkingen is er een baarmoeder, eierstokken, een vagina en een clitoris. En later krijg je dan tieten omdat de vrouwelijke hormonen die groei in gang zetten tijdens de puberteit.
Als man heb je ballen, testikels, een prostaat en niet te vergeten dat mannelijk lid. 
Iets dieper in de biologie zijn er de chromosomen (XY en XX) waardoor deze organen tot stand gekomen zijn.
Mannelijke hormoonproductie is niet overvloedig geactiveerd in de vrouw.
En andersom de vrouwelijke hormonen zijn niet overmatig geactiveerd in de man.
Da's dan wanneer je zonder afwijkingen als man of vrouw ter wereld gekomen bent.
De transseksueel is niet te vergelijken met de interseks, zie mijn vorige blog.
Ik zal niet zeggen dat iemand dan psychisch gestoord is. Ik denk namelijk dat daar op spiritueel gebied iets anders gaande is. Misinterpretatie dan wel overname door een kwaadaardige/respectloze ziel.
Ik kan dat (nog) niet wetenschappelijk onderbouwen, maar dat is ook niet mijn taak in dit leven. Mijn taak is mijzelf bekend maken met mijn eigen waarnemingen binnen de CP en deze te toetsen aan de hand van de realiteit. Wat de komende generaties doen met mijn ontdekkingen is aan hen.
Dus ja, innerlijk is van belang om vast te stellen of een mens als man of vrouw geboren is of als interseks ter wereld kwam.
Dan gaat de discussie niet meer over hoe iemand zich voelt maar om welke geslachtskenmerken (in- of uitwendig) het lichaam voert.

De transeksueel voert, in de regel, aan dat hun gevoel zegt dat ze van de andere sekse zijn.
Gevoel is er om te toetsen aan de tastbare realiteit. Ik maak onderscheid in CP realiteit en Aardse realiteit.
Gevoel is CP realiteit en kan heel gemakkelijk anders geïnterpreteerd worden dan feitelijk realiteit is.
Binnen de CP zijn man en vrouw met elkaar verbonden. De zielen zijn verbonden.
En ik kan een aantal scenario's bedenken waarom de transgender denkt van de andere sekse te zijn. Niet dat de transgender dat in overweging zal willen nemen, zoals gesprekken met hen daartoe niet leiden. Uiteindelijk negeren ze ook de onafhankelijke onderzoeken van wetenschappers, dus da's niets om me over te verbazen.

Even terug naar de politiek en het klimaatbeleid om aan te tonen hoe belangrijk onafhankelijk verrichtte onderzoeken zijn.
CO2 is een schadelijk broeikas effect en zorgt voor opwarming van de Aarde, is de politiek correcte visie.
Wetenschappers hebben een ander inzicht. De CO2 waarden verhogen naarmate het klimaat warmer wordt. Dat komt omdat CO2 is opgeslagen in de oceanen en de permanente ijskappen en bij verdamping vrijkomen. .
De PC visie heeft tot gevolg dat men inspeelt op angsten.
De wetenschappers weten dat zij nog nauwelijks iets weten over de processen die zorgen voor klimaatverandering. Zij weten ook dat lang voordat de mens begon met industrie, het klimaat aan veranderingen onderhevig was.
Ook hier is een goed gesprek, een uitwisseling van informatie nauwelijks leidend tot verruiming van het inzicht en het ontwikkelen van een eigen mening.
Doordat ik mij heb laten informeren door de klimaatwetenschappers, i.p.v. de media en de politiek, besef ik me dat klimaatverandering geen enkele reden is om in paniek- en of schreeuwmodus te zitten. Klimaatverandering is een natuurlijk proces waaraan de mensheid 3% bijdraagt en niet in staat is dat te stoppen. Maar geef vooral allemaal jullie geld weg aan de misleiders. Want uiteindelijk is dat de bedoeling. Dat is niet een complottheorie, het is de praktijk die ieder mens in de beurs voelt.

Dus, medicatie van BF is een verdienmodel.
En plastisch chirurgen willen ook graag geld verdienen, net als psychologen.
En natuurlijk wordt er heel gewichtige gedaan over de “kennis” van psychologen en hun beslissingsbevoegdheid waar het transgender betreft.
Welke spirituele ontwikkeling heeft de gemiddelde psycholoog doorlopen? Heeft men de eigen psyche in kaart gebracht? Heeft men ontdekt dat de eigen psyche in contact staat met vele ander psyché? En heeft men geleerd welke psyche tot welk mens behoort?
Ik durf best te beweren dat in de meeste gevallen de psychologen deze vragen met nee zullen moeten beantwoorden.
Dan de fabel dat psychologie een empirische wetenschap is en spiritualiteit dat niet is.
Het is een aanname die de realiteit niet raakt.
Eerder is het andersom. Proefondervindelijk tot de conclusie moeten komen dat telepathie realiteit is. Proefondervindelijk tot de conclusie moeten komen dat reïncarnatie tot de levenscyclus behoort. Proefondervindelijk is hier het sleutelwoord.
Dat ik mijn ontdekkingen niet met bewijzen kan staven heeft meer te maken met dat het een levenswerk is, van geboorte tot aan m'n dood. Niet omdat ik het niet zou willen kunnen bewijzen, ik kon als kind niet vermoeden hoe belangrijk mijn gedachten waren en dat ik ze had moeten opschrijven om als “bewijs” te dienen.
Zeker gezien reïncarnatie 1 van de zaken is die ik meermaals bewezen heb gekregen.
Net als telepathie.
Net als toekomst”voorspellingen”. Tussen aanhalingstekens omdat een levensloop gepland is door de ziel en ten uitvoer gebracht wordt in de realiteit.
En wat doe je met zo'n planning als je Linda Neutraal heet?
Dan wordt je blogger, denker, filosoof en uiteindelijk meer wetende.
De ziel kan niet ziek zijn. Het is feit.
Heb je wel eens gehoord van elektriciteit dat ziek is?
De ziel is energie. Energie kan per definitie niet ziek zijn. Wel ziekmakend maar zelf niet ziek.
Zo heb je zielen die liegen. Er zijn zielen die kwaadaardig tot hun medezielen staan. En je hebt zielen die waarheidsgetrouw staan (niet per definitie is de mens dan ook waarheidsgetrouw) en die barmhartig tot hun medemens staan.
Zo heb je mensen die veel emoties uiten en je hebt er die hun emoties wegstoppen achter een masker van sereniteit. En beiden zeggen niets over zelfbeheersing e/o zelferkenning.

De meest domme vragen die psychologen stellen aan hun patiënten is: hoe voel je je daarover?
Voelen doe je met je zintuigen. Da's iets dat buiten jezelf ligt (in)voelen.
Een betere vraag zou zijn; Welke emoties komen tot je bewustzijn?
En een andere betere vraag zou zijn; Hoe denk je over wat je waargenomen of beleefd hebt?
En natuurlijk kan een feitencheck geen kwaad. Ook kan het geen kwaad om de omgeving van de mens die een probleem kenbaar maakt, op hun inbreng te toetsen. Want emotionele emotionele overbelastingen komen niet zonder aanleidingen.
Andere psychologen werken een vragenlijstje af en komen tot een “diagnose”. Bezoek 10 van dergelijke "deskundigen" en je hebt 10 verschillende etiketjes op je voorhoofd staan.
En de meeste misleiden de patiënt.
In hokjes passen.
Stempeltjes plakken en die als excuus gebruiken in het dagelijks leven. En in sommige gevallen zelfs als strijdmiddel om je eigen gelijk te halen.
Het is een kwalijke ontwikkeling.
Heb je problemen met je medemens? Of ben je emotioneel beladen in je gedrag, dan moet je naar de psycholoog. Je medemens hoeft geen begrip voor je op te brengen, je bent immers een afwijking of voldoet niet aan het ideaalplaatje dat een mens moet zijn. Ik ben er goed bekend mee.
Ik ben niet van de hokjes en stempeltjes, ik ben voor feiten en realiteitszin. En ik ben voor sociaal bewogen omgang met elkaar.
Ik hou van afwijkend.

Toch zijn er grenzen. De grens ligt bij realiteitszin.
De transgender die beweert dat zijn/haar situatie vergelijkbaar is met die van de interseks, heeft alle realiteitszin verloren, als je het mij vraagt. Nu vraagt niemand dat want ik moet gewoon erkenning geven aan de verstoorde realiteitszin.
Wel, dat is wat ik erken.
Zoals ik gisteren al schreef; De interseks (hermafrodiet) is geboren met een medische conditie, de transseksueel creëert zelf een medische conditie.
En de zorgverzekeringen, psychologen en artsen helpen deze verstoorde realilteitszin van de transgender te normaliseren. Net als zij (eerder) de interseks normaliseerd(e). Een zeer schadelijke denkwijze, dat "normaliseren". 
Blijkbaar zijn er dus 3 geslachten.
Man.
Vrouw.
Interseks.
En meer smaakjes zijn er niet. 
Is die discussie ook gelijk gesloten. Natuurlijk kun je meer en meer geslachten verzinnen maar de realiteit spreekt elke nieuw gecreëerde sekse tegen. 
Zo zouden de Trans en de Queer eens moeten kijken tussen de eigen benen en waar de haargroei wel is en waar niet over het hele lichaam. Men zou de eigen botstructuur eens moeten bekijken, vooral de bekken. Daaruit kan men de biologische sekse halen of men zich nu indentificeert als de geboortesekse of niet. En psychologen zouden deze mensen moeten helpen (op z'n minst) in het reine te komen met de geboortesekse.
De geboorte van man of vrouw is niet een denkconstructie die de realiteit niet raakt.
Het behoort niet tot bestempeling.
Het is geen propaganda.
En het is ook geen onnatuurlijke geslachtstoewijzing.
Heel vroeger, toen we nog niet zover ontwikkelt waren dat scans en dna-testen gedaan konden worden, kon de mens alleen afgaan op wat de ogen konden waarnemen.
Wat dan inhield dat een geboren interseks alleen als zodanig herkent kon worden wanneer de kenmerken zich buiten het lichaam bevonden.
De interseks die deze kenmerken voornamelijk aan de binnenkant draagt, werd in voorgaande tijden, bij geboorte, op de buitenkant beoordeeld.
Nu weten we meer. Hoeveel meer we weten heb ik nog niet precies uitgezocht.
Toch is er een groot verschil tussen de interseks en de transgender.
Zoals gezegd, de één heeft een medische conditie vanaf geboorte en de ander creëert een medische conditie. En wat mij zo verbaasd van meerdere transgenders is de achteloosheid waarmee men de bijwerkingen van de hormoonbehandeling negeert en wegwuift.
Gevolg is dat menig mens meebetaald aan hun transformatie en zelf gecreëerde medische conditie. (verhoging van de zorgkosten en dus verhoging van de verzekeringspremies). De verzekeringsbedrijven pikken zo ook een graantje mee van dit verdienmodel.
Wat ik echt afkeur is dat psychologen, artsen en andere belanghebbenden meewerken aan deze zelfverloochening en ziekmakerij.
Waar ik ook echte afkeer voor voel is de mutilatie van interseksen d.m.v. chirurgische ingrepen zonder de instemming en/of toestemming van de interseks zelf.

Ik ben er natuurlijk verder aan het induiken, dit zijn mijn eerste gedachten omdat ik nooit zo nagedacht hebt over de hermafrodiet en de problematiek die daarbij komt kijken.
Inmiddels begrijp ik dat de hermafrodiet ca. 100 jaar geleden bloot kwam te staan aan het chirurgisch ingrijpen door artsen met of zonder toestemming van ouders en zeker zonder de toestemming van de baby.
Kun je artsen vertrouwen?
Nee. Ik weet zeker dat artsen niet te vertrouwen zijn op hun mooie blauwe (bruine, groene, grijze of paarse) ogen.
Niet alleen stellen ze vaak genoeg verkeerde diagnoses, de ontwikkeling van chirurgie is ook nog eens over de ruggen van vele hulpvragende of -zoekende gegaan.
Freudiaanse psychologie berust niet op empirische wetenschap maar op de waarden waaraan een psychisch gezond mens moet voldoen van de grondlegger. Vanuit de psychologie is er ook geen ontwikkeling tot zelfkennis.
Net als de chirurgen de interseks normaliseren, zo ook doet de psycholoog pogingen de persoonlijkheden te “normaliseren” en wel naar het beeld dat Freud voor ogen had.
Vergezochte conclusies?
Dat mag je vinden.
Hoeveel mensen ken je die psychologische hulp gezocht hebben en “gezond” verklaard zijn? En na hoeveel tijd hebben diezelfde mensen weer de “raad” van psychologen gezocht?

Heel fijne dag, geniet van de zon.


Peace, love and Understanding.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  17 oktober 2022 Nou het is me het jaartje wel in huize Neutraal.  Zo heb je 3 gezonde katten en een minder gezond kattenvrouwtje. En...