vrijdag 19 april 2019

Op zoek naar erkenning.


19 april 2019


Mijn hemel hoe vermoeiend.
Die zucht naar erkent worden.
Jij moet en zal mij begrijpen.
Denk eens na over “wat houdt voortschrijdend inzicht eigenlijk in?”
Blijven staan op de aanname dat ik niet onderzoek waarover ik nadenk?

Vanmorgen heb ik dus een artikel gelezen dat bevestigde wat ik al wist en wat tot nieuwe inzichten leidde. Dat heeft mijn kennisniveau verder opgebouwd.
Twijfel je wel eens aan jezelf?
Stel je an deren wel eens vragen waarvan je denkt, “Hmz, goed advies aan mezelf.”.
De werking van chromosomen, zij bepalen geslacht. Zij bepalen dus ook welke hormoonafscheidende organen de mannelijke of vrouwelijk hormonen produceren.

Binnen de CP is het mannelijke alswel het vrouwelijke vertegenwoordigd.
Een vaag bewustzijn van iets dat binnen het onderbewuste aansturing geeft, hebben de meeste mensen in beleving. Vaag bewust.
Niet zelfbewust dus.
Anders zouden mensen mij mijn persoonlijkheid laten.
En zelf met de eigen emoties omgaan i.p.v. deze te projecteren op mij.
Zelferkenning is onderscheid maken tussen eigen persoonlijkheid (ziel) en andermans persoonlijkheid.
Binnen de CP is dat dan de erkenning van andermans ziel.
Bewuste waarneming en duiding komt bij ontmoeten en met elkaar in contact staan.
“Och, daar heb je haar weer”.
Zij zal mij de les wel even lezen.
Zij weet namelijk precies welke aanvulling er op mijn bestaand kennis komen moet.
En hij doet dat ook.
En die daar, die denkt dat hij genoeg kennis van mijn persoonlijke ontwikkeling heeft om mij te wijzen op de gebieden waar mijn kennis niet toereikend is. Zou zijn.
Wie denk je dat je bent? Alwetend? Ga eens vragen stellen. Ga eens te rade binnen de CP.
Mijn raad vraag ik aan hen die objectief en onderzoekend staan.
Wat ben ik tot nu toe te weten gekomen?
Hoe begrijp ik mezelf?
Waar schiet mijn eigen kennis tekort?
Heb ik me laten misleiden?
Waarom klamp ik me zo vast aan mijn eigen gelijk?
Wetenschap.
Het is de beweging tot wetenschap te komen.

“ik houd me maar stil anders krijg ik zijn agressie over me heen”. Fluistert ze zachtjes tot mijn bewustzijn.
De zachte warmte bedolven onder een tiranieke persoonlijkheid.
Van haar kant zal de tegendruk niet komen.
Ze laat toe. Ze stapt weg. Ze staat in machteloosheid de controle te nemen over eigen lijf.
Dat was een zijspoortje.


Tot wetenschap komen.
Er zijn nog zoveel onbeantwoorde vragen binnen het klimaatvraagstuk bv.. En met elk antwoord rijzen er nieuwe vragen.
Dieper en dieper de materie induikend.
Met elke doorlopen leergang binnen mijn lesplan verruimd mijn begrip en inzicht.
Anders misschien dan jij zou willen dat ik mij ontwikkel, maar ik ontwikkel mijzelf nu eenmaal naar eigen doelstellingen.
Waarheidsgetrouw en met integriteit onderzoek ik mijn waarneming van de realiteit.
En die is 1-ledig in mijn beleving.
Die Aardse realiteit waar je denkbeelden en kennis aan kunt toetsen.
Vul je jezelf met kennis of met opiniemakerij?
De opinie toetsen aan de realiteit.
Mijn doel is leren.
Velen hebben het doel het eigen gelijk te halen, op te dringen.
Logica, hoe logisch is het te geloven dat de chromosomen niets van doen hebben met de hormoonproductie terwijl de functie van het ene, de andere functie in werking zet?
Maar beleer mij vooral over transseksualiteit en waar mijn denken over dat onderwerp spaak loopt met de realiteit.
Zo ook beleren de klimaatangstigen mij over de schadelijkheid van CO2.
De vaxxers weten mij te vertellen dat ik anti ben, terwijl ik sceptisch ben. Welke vaccinaties wel en niet, daarover denk ik heel realistisch na.
Zo is “uitermate” besmettelijk niet hezelfde als dodelijk. Ziekte kan een heel voorspoedige werking hebben zoals bv. een immuunsysteem bouwen.
Daartegenover staan ziekte die uitermate besmettelijk zijn, door aanraking bv., en een gewelddadig ziekteverloop hebben. Rabies bv. Rabies is ook dodelijk. Net als syfillis trouwens nadat je het gezonde verstand verliest.
Entingen ter voorkoming van dergelijke ziekten hebben mijn volledige instemming.
Vreemd genoeg is dat bij ieder de normaalste zaak als zo'n uitbraak zou plaats hebben. Uitbraken zijn er niet. Enkele gevallen doen zich voor en de behandeling is effectief.
De ziekte is niet uitgeroeid. De ziekte is onder controle.
Dodelijk en gevaarlijk voor de medemens.
Dat is een goed criterium voor enten.
Besmettelijk en levenslange immuniteit opdoen bij het doorlopen van een kinderziekte is voor mij genoeg reden om de ziekte zijn koers te laten gaan.
Minderheid gaat dood. Minderheid houd blijvende schade.
Dat zegt niets over wat ik die mensen gun, het zegt is over dat een minderheid niet voor normbepaling zorgt. Die minderheid heeft zeker niet het beslissingsrecht om mij te verplichten mezelf met gif te laten inspuiten of mijn kinderen.
Mogen de hoeveelheden per vaccinatie klein zijn, het aantal vaccinaties is dat niet.
Het immuunsysteem van de baby treedt in werking op een latere leeftijd dan men begint met vaccineren. Ergens heb ik gelezen op welke leeftijd de immuunsysteemopbouw begint. Ik weet alleen niet meer waar.
Vaccinaties geeft men voor die tijd al.
De vraag; wat is het nut van vaccineren wanneer het immuunsysteem nog niet eens aangeschakeld is, in werking gezet is?
Moeders tiet zorgt voor de immuunstoffen tot die tijd.
Als je niet aan de tiet gelegd bent, heb je mazzel dat je 't overleefd hebt.

De maakbare maatschappij.
Ieder z'n eigen realiteit.
Ieder z'n eigen waarheid.
Prima joh. Hou jij het op jouw realiteit, dan toest ik de Aardse realiteit aan m'n aannames en vooroordelen.
En natuurlijk weet ik dat de laatste zin in de vorige alinea nergens op slaat.
Al zit er een kern van waarheid in.

Wiegendood is ook iets waarover ik graag nadenk.
De meest mysterieuze dood.
Onderzoek naar het voorkomen van wiegendood is er en dus zijn er adviezen op te volgen om het te voorkomen. Dat is wat we kunnen doen.
Weten waardoor een kind sterft zonder dat er een ogenschijnlijke aanleiding voor is.
Wie weet kiest de ziel er wel voor om zich los te maken van de levensloop.
Heeft de ziel zich bedacht.
Misschien is de oorzaak een pathologische werking.
En wie weet is het een combinatie van deze.
Wat de wetenschappers erover ontdekten is dat kinderen die aan wiegendood sterven een lagere orexine aanmaak hebben. Het is een hormoon dat afgescheiden wordt door de hypothalamus afgescheiden/aangemaakt wordt. Het is een pephormoon.
Drijft dit hormoon de levenslust aan of is de levenslust van de ziel afkomstig en drijft de ziel de werking van de hypothalamus aan?
Interactie tussen ziel en eigen lichaam? Weinig levenslust van de ziel en dus minder aanmaak van het pepmiddel?
Levenslust verminderende omgang van derden die de aanmaak verstoord?
Een verstoorde functie puur doordat de lichaamsfunctie niet goed werkt?
Een eerste set vragen.
De link tussen vaxxen en niet vaxxen, kan die gelegd worden?

Maatschappelijke discussies zoals vaxxen, geslachtsverwarring en klimaat dienen de economisch belanghebbenden.
En gaan gepaard met veel disinformatie zodat de massa de economische belanghebbenden het financieel belang doen toekomen.

Feminisme, vrouwenrechten, seksuele voorkeuren HLHB, is een heel andere maatschappelijke bewustwording.
Mijn lijf is een vrouwelijk lijf.
Daarmee moet mijn ziel het doen.
Maskers voer ik alleen op het internet.
De vrouwelijke geest verdrukken is de regel binnen het patriarch, door de geschiedenis heen op veler manieren vertolkt.
Als vrouw leer ik mijn persoonlijkheid kennen.
En als vrouw ervaar ik dagelijks de aannames en vooroordelen die gepaard gaan met de algemene aannames en vooroordelen.
Ik verzamel informatie en zet de informatie zelf wel op een rijtje.
Zou ik in SA wonen, dan zou ik een volledige lichaamsbedekking moeten dragen omdat er mensen zijn die vinden dat mijn lijf geen ruchtbaarheid van bestaan mag geven.
Dus zo komt die kledingeis op mij over.
Hoe de moslima's dat zelf zien is zo zij denken over deze opgelegde wil van anderen.
In elk gesprek is lichaamstaal en mimiek van groot belang om te kunnen lezen.
Deze vrouwen wordt het recht ontnomen om gelezen te kunnen worden.
Mannen hebben hiertoe besloten.
Andere cultuur dan de mijne. Maar in de jaren '60 met de kledingstijl die toen modern was.
Een cultuur van 60 jaar oud is geen cultuur.
Net als religie werd opgelegd, afgedwongen en sociaal geengineerd, is ook de kleidingstijl in SA op deze manier tot stand gekomen.
Door afdwingen, door strafoplegging, door dreigen, door agressie, door moord.
Conformeer je of we maken je het leven zuur.
En mensen gaan vanzelf redenen verzinnen om te berusten in hun “eigen” keuze.
De tweede stap is dan conditionering van gehoorzaamheid bij de volgende generaties.
Redeneren binnen een bepaalde lijn om tot de conclusie te komen dat je zelf kiest voor een burka.
Vrouwen die vragen stellen en vrouwen die zelfstandig denkende zijn, verhalen over hun ervaringen binnen de omgang met de imams.
En da's geen kattepis.
Het is net bdsm. Als je geen schuld draagt vindt de D toch redenen om je te straffen.
Mijn eigen levenservaringen zitten vol met situaties van de machtsbeluste en de zich zelfverheerlijkende man. Ik ben ze liever kwijt dan rijk.
Een spontane gedachte die ik vanmorgen had:
Als ik moet kiezen tussen de agressieve zelfverheerlijkende man of de achterbakse zichzelf verheerlijkende man, dan kies ik liever voor alleenstaand door het leven gaan.
En dat is dan steeds de keuze die ik maakte.
En ja, in de wandelgangen zie ik vele andere typen man.
En toch, in meer of mindere mate hebben de meeste mannen een zelfverheerlijkende attitude.
Waarmee ik niet zeg dat er geen vrouw op Aarde rondloopt met die attitude.
Wat ik zeg is dat ik het een heel onaantrekkelijke levenshouding vind.
Zelfoverschatting in de regel en mij inschatten van lagere waarde/kennis/wijsheid/inzichten etc.
Wat weet men van mij?
Op zich vrij weinig.
Zo denk ik niet in minachting over de vrouwen die de eigen uitingsmogelijkheden verbergen achter een burka.
Net zo min denk ik met minachting over de persoonlijkheid/ziel van zielen die in minachting tot hun medezielen staan.
Zo zit ik niet in elkaar. Ik kies voor anders.
Ik heb mijn levenservaringen, ik doe mijn kennisopbouw en doe mijn inzichten op onder eigen leerdoelstellingen en op eigen tijd als mede met eigen waardebepalingen.
Daarmee kweek ik mijn eigen waarde en komt mijn persoonlijkheidsopbouw zelfstandig tot stand.
De leerdoelstellingen afgestemd op mijn persoonlijkheid en mijn interessegebied.

Dus ik ga me even verder inleven op vrouwen en hun posities binnen de wereldbevolking.


Peace, love and Understanding.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  17 oktober 2022 Nou het is me het jaartje wel in huize Neutraal.  Zo heb je 3 gezonde katten en een minder gezond kattenvrouwtje. En...