zondag 21 april 2019

Geslacht, transgender en hermafrodiet kampen met dezelfde problemen


21 april 2019



In het “gesprek” met @Stonehead op twitter verwees dit mens naar het feit dat er hermafrodieten bestaan. Dat wist ik natuurlijk helemaal niet.
Wat impliceerde deze verwijzing? Dat de 2 toestanden vergelijkbaar zijn.
Dat zijn ze niet.
De hermafrodiet is geboren met een medische conditie.
De transgender creëert een medische conditie.
En noem de transgender geen psychisch gestoorde, wat ik overigens niet geschreven heb, maar wel door @Stonehead voor m'n voeten gepleurd kreeg dat ik dat zou vinden. Ik zie het anders.
Deze gedachtelijn gaat over de bewering dat de transgender vergelijkbaar zou zijn met de hermafrodiet. Wel POTVERDORIE!
Het is geen vergelijking.
Wat weet ik van de hermafrodiet?
Geboren met onvolgroeide geslachtsdelen van beide seksen en vaak onvruchtbaar.
Vaak is er dusdanige problematiek dat men als baby onder het mes moet.
Bv. Geen vagina en een onvolgroeide penis. Vergroeide organen, blaas/baarmoeder/eiderstokken, zijn een medische conditie die alleen met de hulp van chirurgen verbeteren kan.

En jij, @Stonehead, jij beweert dat jouw conditie vergelijkbaar is? Ga jij je heel snel schamen!
Een grandioze denkfout, dat is jouw vergelijking.
Waar de hermafrodiet te maken heeft met medische en emotionele problemen door de geboorteafwijking, daar is de transgeder degene die zelf de eigen problemen veroorzaakt door een gebrekkige zelfontwikkeling, een gebrekkig zelfbewustzijn en een de totale zelfontkenning.
Wat is de ontevredenheid van de transgender eigelijk echt?

En dan houd ik rekening met de zeldzame gevallen dat de ziel inderdaad geïncarneerd is in een lichaam dat ze eigenlijk toch niet wilde. In de regel is de mens echter niet spiritueel ontwikkelt genoeg om de eigen ziel te herkennen, laat staan dat er sprake is van zelferkenning of dat men een goede inschatting kan maken van een ander en al helemaal de spiritueel ontwikkelde mens zal men nooit inschatten naar de waarde die deze voert.

Nu schijnt men tegenwoordig onderscheid te maken tussen “geslacht” en “gender”. Die 2 woorden betekenen precies hetzelfde. De één is de ander.
Blijft dus over dat er mensen zijn die zichzelf verwarren of laten verwarren.
Als uitgangspunt neem ik; Wie niet als hermafrodiet geboren is, is het geslacht dat het lichaam aangeeft.
“Ik voel me het andere geslacht”. Wat je voelt bepaald de realiteit niet. Wat je voelt toets je aan de realiteit. Dus je bent een geboren vrouw en je voelt je man? Misschien moet je je vrouwelijke kant dan gaan erkennen. Da's dan de ziel die tot het lichaam behoort. Wat dan inhoudt dat andermans ziel, of een ziel dat niet geïncarneerd is, het lichaam van een transgender bestuurt.
Waar is jouw zielekracht om jouw lichaam te verdedigen tegen schadelijke invloeden vanuit de zielenwereld?
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet.

Zomaar een paar vragen die elke transgender door gedachten zou kunnen laten gaan. Hoeft niet, ik ben niet zo wilopleggend of opdringerig dat ik mijn mening perse door andermans strot moet duwen met valse vergelijkingen of de minachting tot andersdenkenden.

De norm, daaraan hoeft niet iedereen te voldoen hoewel men in deze tijd heel graag iedereen met z'n neus dezelfde kant op zet.
Wat een transgender doet met het lichaam moet hij/zij zelf weten, mits de ziel die het lichaam bezield behoort tot het lichaam.
Jaren geleden bedacht ik me al eens dat de hermafrodiet eigenlijk zelf het geslacht moet kiezen wanneer men daaraan toe is. Jaren geleden zag ik al eens een docu waarin mij duidelijk werd dat ouders en artsen keuzes maken op basis van gemakzucht en normalisering.
Veel genormaliseerde hermafrodieten zijn met de geslachtskenmerken komen te zitten die hen niet passen. Vroeger was het gemakkelijker een meisje te creëren dan een jongen.
Het gevolg was dat heel veel jongens door het leven gaan als meisje.
Persoonlijk denk ik dat een hermafrodiet, zolang er geen medische noodzaak is, tijdens het opgroeien beide geslachten zou moeten behouden. Zodat men uiteindelijk zelf een weloverwogen keuze kan maken op basis van lichaamsfuncties en “gevoel”.
Geslachtsneutraal opvoeden. Dat betekent een naam die door beide seksen gedragen kan worden. Dat betekent dat de omgeving zoveel mogelijk om de hij/zij heen werkt. Zodat de hermafrodiet het eigen geslacht kan ontdekken.
Begeleiden, niet sturen.

De transgender creëert een medische conditie. De totale minachting voor het eigen lichaam kwam in het gesprek met @Stonehead naar voren op het moment dat Stonehead achteloos aangaf dat de bijwerkingen van de hormoonbehandeling geen consideratie zijn.
https://www.transvisie.nl/transitie/volwassenen/hormonen/
Gelukkig kan je met een verhoogd cholesterolgehalte wel weer een paar pilletjes slikken met schadelijke werking (bijwerkingen) om dat probleem op te lossen.
En wat zijn de gevolgen van een te hoog hemoglobinegehalte eigenlijk? Heb je daar wel eens onderzoek naar gedaan? Zou het kunnen dat oorzaken die zorgen voor een verhoogd hemoglobinegehalte, zoals bv COPD en beenmergaandoeningen, een gevolg worden van het kunstmatig verhoogde hemoglobinegehalte door de hormoonbehandeling? Wel eens die vraag gesteld aan artsen?
Voor botontkalking hebben ze ook pilletjes uitgevonden, die slik je als transgender blijkbaar graag.
Hoe meer de bijwerkingen leiden tot ziekte, hoe meer pilletjes Big Farma kan draaien.
Zij blij, jij als transgender blij, nietwaar?
Dat is zelf een medische conditie creëren.

Hoe durf jij, Stonehead, jouw gedram en gestampvoet te vergelijken met de moeilijkheden die de hermafrodiet tegenkomt in het leven?!
Die feitelijk staat voor de keuze, zal ik als man, als vrouw of zal ik blijven zo ik ben?
En wat ben ik dan eigenlijk?
Hoe zie ik mezelf?
Wat zijn mijn voorkeuren op seksueel gebied?
In welke rol vertolk ik mijzelf?
Hoe zien anderen mij?
Om nog maar te zwijgen over de schade die artsen en ouders toebrengen in hun onwetendheid en hun “normaliseringsdrang”.

Wat me echt dwars zit is de achteloosheid voor het lichaam die je hebt laten blijken in jouw hele tirade van aannames en vooroordelen.

Ik ben een vrouw.
Bij regelmaat ervaar ik het mannelijke in eigen gedachten en gevoel.
Dat betekent niet dat ik ineens man ben.
Dat betekent dat er een contact is met mannelijke zielen.
Het betekent communicatie, al dan niet in vrede.
En er is geen vrede in de communicatie met jou. Dat komt omdat jij, een mannelijke ziel een lichaam claimt dat jouw niet toebehoort.
Een zwakke vrouwelijk ziel staat naast je heel timide te zijn. Je luistert niet naar haar. Je dendert over haar heen in volwaardige minachting, zoals je dat ook toont voor het lichaam. En zo stond je ook met je mannelijke ziel tot mijn ziel.
Jij verwijt mij niet te spreken met transgenders, terwijl je zelf tegen mij staat aan te schreeuwen. Ik kreeg er oorsuizen van. Jij en vele andere transgenders staan op een dergelijke manier tot hun medemens die anders over deze zaken denkt.Van een gesprek kan geen sprake zijn met een dergelijke opdringerige houding van de transgender.

Ik ben me er zeer wel van bewust dat mijn woorden jouw hart niet zullen raken, maar ik wilde ze je toch even aan het bewustzijn brengen.

Ik wens je veel geluk met je keuzes en je toekomstige gezondheidsproblemen.

Met vriendelijke groet,

Peace, love and Understanding.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  17 oktober 2022 Nou het is me het jaartje wel in huize Neutraal.  Zo heb je 3 gezonde katten en een minder gezond kattenvrouwtje. En...