donderdag 11 april 2019

Afwijkend van de norm.


11 april 2019



Afwijkend van de norm.


Hoe ik precies denk, dat ben ik aan het onderzoeken.
Ik heb absoluut geen behoefte om mijn woorden met bewijzen te ondersteunen.
Ontdek maar zelf of mijn woorden op waarheid en inzicht berusten.

Mensen liegen.
Aan de top tot in de onderlagen van de maatschappij.

Wat als de massa in leugens geloofd?
En wat als men zo geprogrammeerd is dat men de eigen blindspot negeert?
En als men erop gewezen wordt dan vervalt men in de haatstroming van emoties.
“Linda, wist je dat jij dom bent?”
Ja, dat krijg ik mijn hele leven al te horen.
Ik ben superdom. Dommer kan niet gewoon.
Maar ik neem waar wat jullie niet willen zien.
Ik weet dat er anderen zijn die, net als ik, afwijken van de norm.
Zij lopen met mij steeds tegen Berlijnse muren. Muren die bedoeld zijn om de psyche het zwijgen op te leggen.
Ik ga graag vrij.
Vrij in mijn gedachten om de realiteit te beleven.
2 lagen, meerdere niveau's.
Je hebt wijze mensen, die komen elk leven tot wijsheid en delen deze, ieder op eigen manier en over eigen onderwerp. Interesses. De mijne gaat uit naar de ontwikkeling der mensheid. Individueel en gezamenlijk.
Dient de mensheid het Algemeen Belang?
En waaruit blijkt dat?
Alle mantra's vliegen door mijn bewustzijn.
Even niet de mantra's vandaag.
Er zijn zoveel zaken waaruit blijkt dat de mensheid het leven niet dient.
Laat deze zin even tot je doordringen.
Wij, de mensheid, dienen niet het leven.
Hoe gebruiken we onze dienstbaarheid?
De overgrote massa gaat in de vertrapstand als mensen zoals ik zich uitspreken.
Ben je voor het nationaal, en bij gevolg cultureel, belang, dan ben je blijkbaar een nationalist. Hoe op dit woord een negatieve lading gelegd wordt. Het is een scheldwoord geworden.
Vroeger was men trots op eigen nationaliteit.
WE zoeken geen diversiteit in karakters. Ik wel.
Ik zoek mensen met waarheidsgetrouwe waarden.
Waarheidsgetrouw staan, da's een doodzonde.
Het moet en zal vertrapt worden.
Waarheidsgetrouw wordt als “dom” gezien.
Tja, in deze tijd loop je dan heel vaak tegen weerstand aan. Ik weet het uit ervaring. Er zijn een aantal mensen die tegen censuur aanlopen.
Die mensen zijn dem oeite waard om naar te luisteren.
Ik zeg niet dat ze allemaal onder 1 kwaliteitsniveau werken.
Want Alex Jones bv., daar heb ik zo mijn gedachten over.
Hem bekijk ik sceptisch.
Meer mensen hebben zo hun twijfels over Ales Jones. Maar moet je hem de mond snoeren? Nee, er zijn mensen die graag luisteren naar zijn stem.
Liever luister in naar RedIce persentatoren Henrik en Lana.
Of James Corbett. Hij zou meer tot de kern mogen graven maar hij komt een heel eind. Misschien dat hij zich niet over alles uitspreekt. De vertrapmodus is al ingeschakeld waar het zijn karakter en bijdrage aan het bewustzijn van zijn medemens, betreft.
Angry Foreigner is zo grappig en zijn werk zit zo vol bewijslast dat zijn punt toch duidelijk mag zijn. Mij is het duidelijk.
Optreden zullen de vredelievende moeten om te voorkomen dat zij vertrapt worden.
Ja, lees deze zin nog maar eens. HEB IK OOK GEDAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Ja, soms schrijf ik dingen die ik tot mezelf moet laten doordringen.
Dat brengt me terug bij mezelf.
Kijk naar jezelf.
Zie wat je doet.
Hoor wat je zegt.
Lees zelf eens wat je schrijft.

Ik lees mijn werk nooit terug. Het is a work in progress.
En met dat ik mijn gedachten nog eens laat gaan over uitspraken, creëer ik automatisch een systeemherstelpunt.
Persoonlijke groei is onderdeel van gemeenschappelijke groei.
Ook deze laat ik even tot me doordringen. Nog een keer lezen dus.
Kun je persoonlijke groei halen bij anderen?
Ligt eraan wie je kiest voor die bijdrage en invloed op je leven.
Kies je de leugenaar?
Kies je de manipulatieve?
Kies je de misleider?
Kies je de onbetrouwbare?
En hoe sta je zelf in het leven.
Met de waarheid op je lippen?
En weet je zeker dat het waarheid is die over je tong komt?
Zelf maak ik steevast heel bewust de keuze in waarheid naar de realiteit te kijken.
Waarnemen.
Lezen.
Informatie door mijn gedachten laten gaan.
Communicatief in gedachten.
In de praktijk, hier op Aarde of op Twitter gaat dat een stuk lastiger.
Met elkaar spreken over.
Of discussieren over eigen gelijk.
Hmz... nou ik ga liever in gesprek om kennis te delen en van gedachten te wisselen.
Persoonlijke keuzes maak ik afgestemd op de situatie.
Persoonlijke omgang met anderen is op de persoon afgestemd.
Zou ik geënt willen worden tegen rabies? Tja, als je de filmbeelden waarin die ziekte vertolkt is mag geloven, ja, doe maar enten. Zombievirus.
En dan heb je 't ook over een gevaar voor je medemens.
Je kunt er nooit van hetstellen.
Heel wat anders dan de mazelen dus.
In mijn schrijven kun je heel gemakkelijk jezelf tegenkomen.
Wees gerust, ik heb mijn indrukken maar ik heb geen oordeel.
Je bent in de eerste plaats ZIEL.
Ik ook. En ik kan je afhouden en toch in bewustzijn houden.
Echter, als ik bij jou tegen een Berlijnse muur aanloop. Dan besef ik me dat de massamanipulatie bij jou is aangebracht.
Dat zou ik graag anders zien.
Ik zou graag zien dat jij je persoonlijkheid gaat ontwikkelen.
Dat geldt voor iedere jij.
Het is een noodzaak om zelfstandig denkend in het leven te staan.
Je kunt niet vertrouwen dat de top van de bevolking de waarheidsgetrouwe medemens is.
Mensen wordt wakker!
De politiek dient de belangen van anderen dan de bevolking.
Wie percies in die bovenlagen de scepter zwaaien durf ik niet met stelligheid te zeggen.
Men liegt. Weten ju8llie nog dat Toni Blair (? Cameron kwam tony toch?) beweerde dat Saddam Hoessein massavernietingswapens zou hebben ontwikkelt?
Weten jullie ook dat later uitgekomen is dat dit een leugen was?
En hoe rechtschapen is de moord op Saddam Hoessein dan?
Was hij werkelijk een dictator of is hij alleen als zodanig geportretteerd?

Politiek heeft mijn interesse.
Daarvoor heb ik meer interesse dan in vaccinat6ies.
Ik heb geen belang bij dat gevecht om “welke realiteit men aanneemt”.
Blijkbaar krijgt de vaccinatie in gedachte een 6 voor interesse.
Daaronder ligt de Platte Aarde theorie.
Niet alles is een leugen mensen.
Met eigen ogen zien.
In de regel is er waarheid genoeg om de leugen aannemelijk te maken.
De realiteit waarnemen is de leugen ontmaskeren.
Dat is er weer zo 1.

Ik geloof dat mijn waarneming van de realiteit op feitelijke waarheid berust.
En toch toetst ik vaak.
De realiteit die de meeste mensen voor ogen hebben is een andere realiteit dan men onder ogen zou moeten komen.
Maar die keuze is aan alle anderen die niet mij zijn.
Ja, wie zegt dat mijn realiteit realistisch is?
Tja, dat zegt het spoor van leugens waarover ik gelopen ben.
Zware mishandelingen heb ik ondergaan door zoveel mensen die hun eigen realiteit denken te maken. Jongens, da's ook zo'n mantra.
Twijfel eens aan de realiteit daarvan.
Mark Rutte liegt. Heeft al meerdere keren over meerdere zaken gelogen.
Ik kan niet geloven dat de Nederlanders keer op keer voor zo'n misleider blijven kiezen.
Mogelijk dat fraude gepleegd is. Er zijn voldoende aanwijzingen van.
Mogelijk ook dat de Nederlandse bevolking het politieke spel niet doorziet omdat men “geen interesse” heeft, niet mijn woorden dus, om dat te volgen.
Vele anderen hebben “geen tijd” (ook niet mijn woorden).
Weer 2 mantra's die zo vaak gesproken worden door de mens die in ontwikkeling blijft steken.
Wordt het niet tijd om de realiteit onder ogen te komen?
Wordt het niet tijd om steevast voor de waarheid te kiezen. Niet van anderen eisen, maar zelf handhaven.

Hoeveel is excuses maken waard als je steeds hetzelfde blijft doen?
Denk je nu nog dat ik niet snap hoe de mensheid zich ontwikkelt heeft?
Denk je dat ik niet weet dat je nu met emotionele waarden te maken hebt die je graag wegdrukt, projecteert of waarmee je je afreageert?
Wat zijn de kernwaarden die je tot uitdrukking brengt?
Hoe eerbiedig nader je je medemens?
Zou ik een leugenaar mijn achting geven?
Zou ik een misbruiker kunnen liefhebben?
En welk vertrouwen kan ik hebben in de mens die zichzelf verloochend?
Welk vertrouwen kan ik hebben in de mens die leugens geloofd en waarheid vertrapt?

Welke waarde moet ik hechten aan zielen die hun medezielen vertrappen?
In de eigen bubble van bestaan, met een realiteitsbesef door de massa vertolkt.
#massaprod
Propaganda, dat past men niet toe op vaccins.
En over de reden van oorlogen wordt nooooooooit gelogen.
En natuurlijk zijn alle wetenschappelijke rapportages fraudevrij.
En CO2 zal ons de adem benemen. Niet dat we precies weten hoe de processen zullen gaan verlopen. Het proces wordt door climatologen gevolgd. De politiek slaat slaatjes uit hun eerste bevinding. Allemaal betalen we daarvoor de prijs.
In geld en ook in termen gezondheid.
Geestelijke gezondheid is wat de massa denkt dat gezond is.
Zo'n dom kutje als ik die dan ziet hoe ongezond de massa denkt en handelt, ziet natuurlijk niet de realiteit. Da's logisch.
En wat als onze realiteit bestaat uit een Elektrtisch universum. Niet op zwaartekracht gebaseerd dus.
Ook in de wetenschap heeft men door de eeuwen heen nieuwe ontdekkingen onderdrukt en gecensureerd.
Deze tijd is niet anders. Kijk uit wat je aanneemt als waarheid.
Op zoek naar de waarheid kom je dan vanzelf de eigen zogenaamde blindspots tegen. Da's waar die blokkades verhinderen dat de realiteit tot je bewustzijn komt.
De eigen karakter toepassingen onder ogen komen.
Welke emotionele stroming stroomt door het lichaam. Zonder de waarde als goed/kwaad te beschouwen waarnemen welke emoties aangejaagd worden in welke situaties/gesprekken of gedachtestromen.
Als je tot zelferkenning wilt komen moet je aan zelfherkenning gaan doen.
Als je dat niet wilt is dat ook goed. Ik wens je de werking van karma.
Nee, neen, da's geen dreigement.
Het is de naturlijke gang van de CP.
Vredelievende mensen geven tegendruk maar zijn met te weinig.
Grappige is dat zij als “de onruststokers” gezien worden.
Net als waarheidsgetrouwe mensen.
Zou de massa hatelijk in het leven staan?
Zou dat kunnen?
Neeeeee... da kan nie!
Hmz, zou je eens door mijn ogen moeten kijken.
Zo aan de zijlijn staande de mentaliteit onder ogen komen die rondgaat.

O die emoties. Wat zijn ze lastig.
Dus je vindt dat ik hoger sta dan jij @LaylaMarijnders?
Hmz... Laatst kreeg ik het compliment dat ik gewichtige brieven schrijf.
Misschien is gewichtig een realistischer kijk op mijn werk.
Meisje, wat ben je toch onder zelfverheerling als massaproduct in het leven gezet.
Dat is medelijden.
Ik heb het zelden, maar nu... ja.
Graag zou ik zien dat je die woelige stroom van emoties eens uitdiept en met de nieuwe inzichten je eigen persoonlijkheid tot ontwikkeling gaat brengen.
Schold jij mij niet uit in jouw tweets naar mij?
Schreeuw jij je eigen gelijk hier niet van de hoogste toren?
Wauw, ik zou eens hand in eigen boezem steken.
Klim maar naar beneden hoor. Dan kun je met me spreken/denken over hoe de realiteit feitelijk in elkaar zit.
Jouw denken over mij geeft echt jouw doen weer.
Ik hoef je niet eens te leren kennen om dat te weten aange4zien de mantra's en het afweergeschut (minachting) prima weergegeven is in jouw teksten naar mij.
Zo sta jij van ziel tot ziel, van persoonlijkheid tot persoonlijkheid als men het niet met de massaopinie eens is.
Respectloos.
Eerbiedloos.
Zonder enige zelfkennis en eigen waarde.
En dat vind ik meest schadelijk aan onze samenlevingen.
Het is wereldwijd deze minachting.
Van landen tot landen.
Van groepen tot groepen binnen landen en internationaal.
Van persoonlijkheid tot persoonlijkheid.
Als niet voor bent dan ben je tegen. Da's mantra.
De realiteit die ik voor ogen heb zou bestaan als je met elkaar van inzichten verschilt er waarschijnlijk wederzijds kennisgebrek is.
Ieder op eigen niveau.
De lage IQ's leren wat zij te leren hebben.
De hoge IQ's lopen hun leerdoelstelling door.
Alles wat er tussenin zit; zoek de waarheidsgetrouwe raadgever/leider.
Ontdek je plekje.
En zo ontdekte ik dat ik aan de zijlaan sta.
Niet boven of onder.
Gewoon vanaf de zijlijn.

Ik stuit vaak op reacties zoals die van @LaylaMarijnders.
#massaproduct
Ik sluit me aan bij @eelcodepeelco.
Duidelijk heeft hij eraan gedacht om alle “bewijslast” te verzamelen en gekozen om het woord te verspreiden.
Dat is zijn taak. Mijn taak is een andere.
Tot zelfontwikkeling komen en de handleiding schrijven.
Elk karakter kun je de toepassing geven die schadeberokkend is of juist genezend en voorspoed brengend.
Waarop baseer je nu je voorspoed?
Leuke vraag.
Mijn zelfontwikkeling.
Die neem ik mee in elk leven dat geleefd wordt.
Daarin is en wordt de rijkdom opgeslagen.
Het innerlijk weten tot bewustzijn laten komen.
Nieuwe kennis tot me nemen.
Andermans gedachten laat ik altijd graag door mijn gedachten gaan.

Andermans onderzoek controleren.
Vragen stellen.
En google heeft antwoorden vanuit vele gezichtspunten.
Brede interesse is dan ook welkom.
Voor de verwerking is een handig hulpmiddel uitgevonden. Tekstverwerker.
En daar stromen mijn gedachten over de vele inzichten en indrukken die vanuit waarnemingen tot mijn bewustzijn ( en nu ook tot het bewustzijn van de lezer) komen.
Wat bedoel ik daar precies mee?
Men is zoekende naar waar het bewustzijn huist en waaruit het bestaat.
Binnen de spirituele gemeenschap van 1,5 eeuw terug was er duidelijk dat verschillende manieren van de spirituele wereld waarnemen bestaan.
Het waren de heidenen van hun tijd.
Seances waren in die tijd normaal.
Spirituele ontwikkeling.
Bij de massa is deze afgeremd of zelfs tot stilstand gekomen.
Godsdienstigen worden afgeremd.
Agnosten staan stil in de ontwikkeling ervan. Is agnost hier de juiste term?
In onzekerheid maakt men geen keuze.
De Hogere Macht, de ziel, daarvan zou men niet zeker kunnen zijn.
Vertrouwen hebben in het bewustzijn van de waarneming. (?)
Kun je je ogen geloven?
Kun je geloven in wat je oren horen?
Twijfel aan het zelfbewustzijn.
Dat zou automatisch met zich mee moeten brengen dat men zich bewust is van andermans bewustszijn.
Ander woord voor bewustzijn is, mijn inziens, ziel.
Stel dat ik inderdaad een ziel heb.
En jij ook.
Dan kan mijn ziel rekening houden met het feit dat jouw ziel realiteit is, bestaat dus.
Zou dit enkel het denkbeeld zijn, een waan (zoals je wilt), leidt dit denkbeeld me naar in eerbied tot mijn medemens staan. Bij mij wel. Die keuze zal vast niet door iedereen gemaakt gaan worden en zeker niet op korte termijn.
De uitzonderingen creëren de norm.
De uitzondering is waarheidsgetrouw.
Wie wil met mij daarvan de norm maken?
Welke sfeer zou dat kweken in onze samenlevingen?
Punt is dat om daar te komen moet het #massaproduct tot inzicht komen dat men op het “slechte” pad is. Het benadelende, het schade toebrengende pad.
Hoor/wederhoor.

Verreweg de meeste mensen, zouden volgens mijn herinnering, wel in iets geloven dat vroeger dan een Hogere Macht (de macht van de eigen ziel over het eigen lichaam en het eigen levenspad) genoemd werd.
Het #massaproduct manipuleert, liegt, kronkelt en draait met wilopleggende bedoelingen.
Minachtende opmerkingen zijn dan bedoelt om te beledigen. Dat zou dan moeten leiden tot een goed gesprek en de overstap om als #massaproduct verder door het leven te moeten gaan.
Mij niet gezien.
Ik loop wel aan de zij-lijn.
Soms een stukje met iemand oplopend maar steeds terugkerend naar de zij-lijn.
Mezelf bijeen pakkend.
Mezelf restorerend.

Vandaag iets meer inzicht in eigen ontwikkeling dan gisteren en morgen meer dan vandaag.
Altijd vooruitlopend.
Altijd in bewustzijnsverruiming.
Hoe klein of hoe geëmotioneerd je je ook voelt, het veranderd niets aan mijn positie binnen de maatschappij of binnen de Collectieve Psyche.
Dit zijn mijn gedachten.
Dit zijn mijn wensen.
Dit zijn mijn bijdragen aan de ontwikkeling der mensheid.
Zelfontwikkeling en waarheidsgetrouw promoten.
En da's natuurlijk dom. Veel beter is om je ontwikkeling in andermans handen te leggen.
Je moet een ander voor je laten denken.
Die ander weet namelijk precies waar jij staat.
Ik ben niet zo vooringenomen.
Ik ben op weg naar worden, naar wijzer worden, naar inzichtelijker worden, naar de gedachten die ik in de toekomst zal opschrijven.
Waarnaar jij op weg bent? Dat mag je zelf uitzoeken.
Ik weet zeker dat je dood gaat.
Dus da's een doel op zich.
Ik ga ook dood ja. Logischerwijs heeft dit lichaam ook een expiratiedatum.
Ten minste houdbaar tot......:
Alle argumenten en uitleg ten spijt, er is geen gevolg in mijn leven.
Dus geen reden om mezelf te verheffen.

Laat mij maar nadenken over mijn leven en hoe ik daarin sta.
Denk jij na over hoe je in het leven staat.
Wellicht mag het gevoel van schuld en schaamte je bewustzijn bereiken.
Dan kun je tenminste gaan kiezen om met meer eerbied te staan tot een medeziel.
Het is jouw eigen keuze.
Met eerbied staan, vanuit welke intelligentie men ook tot jou staat, of met minachting tot anderen staan. Verwacht niet dat je dan met eerbied beloond/beantwoord wordt.
Mijn psychisch immuunsysteem werkt naar behoren.
Ik heb alle kinderziektes gehad.
Ik behoor in deze tot de massa kinderen die deze ziekte met alle voordelen doorlopen heeft.
Ik begrijp waarom jij denkt dat je mij beledigingen moet.
De opgeblazen toon van je schelden en kleineren is een goede weergave van jouw gekozen mentaliteit.
Ik ben blij dat er een Psychische Berlijnse muur staat.
Je moet er niet aan denken dat communisme de norm gaat zijn.
Vertrapt worden in de goelags.
Verbaal vertrapt worden om het anders over verschilende onderwerpen denken.
Zoals gezegd; de waarheid is door de eeuwen heen onderdrukt en overstemd door propaganda.
Geloven in leugens brengt leugenaars teweeg.
Kun je dat zeggen?
Hmz...dat ligt aan de keuze die je maakt als de waarheid voor je voeten ligt. Die kun je dan vertrappen en/of negeren of je kunt de waarheid oppakken en hanteren.
Maak je de laatste keuze dan bestaat er vriendschap tussen jou en mij.
In de vrienschap zal conflict onderdeel zijn van het proces “leren kennen” en het proces “zelfontwikkeling”.
Emoties horen daarbij doch bepaald het handelen/mentaliteit de mate van voorspoedige of schadelijke werking.
Gewichtig he.

In het karakter liggen de te ontwikkelen vaardigheden en kennis verscholen.
Wat weet je allemaal niet en waarover wil je zoveel mogelijk te weten komen.
En met welke attitude deel je je kennis?

Peace, love and Understanding.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  17 oktober 2022 Nou het is me het jaartje wel in huize Neutraal.  Zo heb je 3 gezonde katten en een minder gezond kattenvrouwtje. En...