donderdag 2 mei 2019

De mantra “vaccines zijn veilig”


2 mei 2019


We mogen niet ziek zijn of worden en anders moeten we er toch wel van genezen. Dat moet.
En we mogen niet dood. Vooral mag er niemand dood gaan.
Mag ik even vragen wat voor irrealistisch gezeik dat is?
Sinds mensenheugenis worden mensen ziek, ze worden beter, houden een handicap over aan een ziekte of gaan eraan (of aan complicaties) dood.
Nergens in de historie van de mensheid is er zo geschreeuwt dat er niemand ziek mag worden of mag doodgaan, dan tegenwoordig.
Zelfs de
vrij onschuldige kinderziekten worden behandeld alsof het kanker is.
Zeg je dan “vrij onschuldige kinderziektes” dan doet men net of je met die woorden massamoord gepleegd hebt.

Voor wat ik begrepen heb is het niet de kinderziekte waaraan kinderen sterven maar aan complicaties die tijdens de herstelperiode opdoemen.
Dat maakt dat de kinderziekte op zich onschuldig is, het zijn de complicaties die het gevaar vormen.
En ja, da's droevig en triest voor hen die achterblijven en/of hen die leven met een handicap als gevolg van die complicaties.

De mantra “vaccinaties zijn veilig” is een pertinente leugen.
Hier een persoonlijke ervaring waar het RIVM gelogen heeft: https://www.linda.nl/nieuws/andrea-46-verloor-haar-zoon-aan-een-vaccinatie-het-was-een-grote-nachtmerrie/
Hoe betrouwbaar is de RIVM dan?
Vraag dat aan Nelleke Bakker op Facebook. Zij heeft gewerkt bij dit instituut en zij kan u volledig op de hoogte brengen.
Ook kan @eelcodepeelco op twitter ieder wijzer maken dan de mantra “vaccinaties zijn veilig” die men nu voert.
Zelf heb ik ook e.e.a. onderzocht maar ik heb natuurlijk al die linken niet opgeslagen. Ik heb er geen persoonlijk belang bij gehad. Ik wilde alleen weten waarover deze discussie ging en hoe het in Hemelsnaam mogelijk is dat zoveel mensen en mass gehersenspoeld kunnen worden. Inmiddels begrijp ik dat.
Nu kun je van bovenstaand verhaal denken: ach dat is maar 1 geval. Ik vraag me dan af hoeveel meer gevallen er zijn waarover het RIVM en/of de artsten liegen.
Daarover ben ik veel leesvoer tegen gekomen. Ik kan geen aantallen noemen omdat er geen statistieken over worden bijgehouden.
Wat ik wel weet is dat als 1 naam besmeurd is door leugens, dan is dat wel die van het RIVM.

Leken zouden niet in staat zijn wetenschappelijke rapporten te lezen?
Misschien dat leken met een IQ van minder dan 110 dat begripsvermogen missen, maar iemand die daarboven zit en begrip van de vaktaal heeft, heeft daarmee niet veel moeite.
En beheerst men de vaktaal niet, dan bestaan er vaktechnische woordenboeken. Maar wellicht is het verschil met de lagere IQ's dat de hogere IQ's autodidactisch ingesteld zijn.
Zelf kom ik weg uit een zeer beperkt denkend gezin. Alles honen zij zonder dat zij het inzicht hebben of zelf ook maar enige geloofwaardigheid, wijsheid of intelligentie bezitten.
Dat is waarom ik een pad ben gaan lopen om mijn ontwikkelingsachterstand in te halen en er pas laat in mijn leven achterkwam dat ik hoogbegaafd ben.
Mijn vakgebied is mensenkunde.
Zo kwam ik er ook achter dat de bevolkingen wereldwijd blootstaan aan een hersenspoelprogramma dat men in de wandelgangen ook wel social engineering noemt.
En hoe gemakkelijk is het om bevolkingen dingen wijs te maken die niet berusten op wijsheid of waarheid en alleen al daardoor schadelijk zijn.
En hoe vast zit men in dat denkpatroon dat men gegeven is door de massa misleidingen en leugens? Wie weet de waarheid nog? Zij die ernaar zoeken. En zij die ernaar zoeken worden door de massa gehoond en verketterd.

“Ja maar ik heb een kind verloren aan een kinderziekte”.
Dat dit meer uitzondering dan regel is, kun je deze mensen niet zeggen omdat zij daarop emotioneel reageren. Net als de moeder van de dode baby beschreven in het stuk hierboven.
Er is echter een verschil. Het verschil, mijns inziens, is dat dood door natuurlijk ziekteverloop iets heel anders is als door door farmaceutische oorzaak.
De mantra “vaccines zijn veilig” mag met de dood van deze baby onderuit gehaald zijn. Want dit is niet de enige baby die is overleden als gevolg van vaccinatie.
De farmaceutische industrie zijn massamoordenaars.
Per jaar vallen er ca. 17.000 doden door hun “geneesmiddelen”, wist je dat?
Een geneesmiddel dat ziekte veroorzaakt doordat het bijwerkingen heeft, mag geen geneesmiddel genoemd worden. Maar mensen doen het ermee.
Heb je 't aan je hart? Dan krijg je een pilletje met bijwerkingen, anders gezegd; schadelijke werking, ziekmakende werking.
Bij kortdurend medicijn gebruik zullen weinig mensen last krijgen van de schadelijke werking, maar bij langdurig medicijn gebruik komt er steeds een pilletje bij totdat je een hele hand vol pillen slikt op een dag.
Dat is niet genezen mensen, dat is ziekteverwekkend.

Zelf sta ik sceptisch t.o.v. medicijngebruik. Dat heb ik mijn hele leven al gehad. Inmiddels heb ik ontdekt hoe natuurlijke geneesmiddelen, die voedingssupplementen genoemd moeten worden, wel helpen genezen.
Vanaf mijn puberteit heb ik last gehad van zware depressies. In feite had ik het geluk dat mijn moeder en stiefvader mij verwaarloosden anders zou ik onder de drugs gezeten hebben. Toen ik begon met cannabis roken, kennisopbouw en schrijven, namen mijn depressies eerst in hevigheid af om vervolgens in z'n geheel te verdwijnen.
Toen ik ontdekte dat ik de ziekte van Lyme had nam ik natuurlijke medicijnen Pau D'Arco en vit. C die ervoor zorgden dat ik mobiel bleef en nu lijkt het erop dat deze ziekte is geweken.
En zoals ik eerder deze week al door gedachten liet gaan; Het feit dat men natuurgenezers wel voor het gerecht sleept, maar niet de artsen of de farmaceutische bedrijven doet heel veel mensen onrecht aan.
Niet in de eerste plaats de natuurgenezer. Maar wat dacht je van de 17.000 doden door medicijngebruik en hun nabestaande? Vreemd genoeg is er niemand in dit land die daarover heftig verontwaardigd is. Nee, men raakt verontwaardigd als je zegt dat kinderziekten vrij onschuldige ziekten zijn.
Men raakt verontwaardigd als iemand zijn/haar kind niet heeft laten vaccineren.
Echt, jullie hebben geen idee hoe belachelijk dit op mij overkomt.
Wie is er nu eigenlijk dom?
Ik? Echt waar? Ik?
Tja, ach met die mening sluiten jullie je dan aan bij mijn familieleden die dat ook vinden.
Maar de reden dat natuurlijke medicijnen verketterd worden is niet omdat deze niet werkzaam zijn en zonder bijwerkingen werkzaam zijn, maar omdat de farmaceutische industrie daaraan geen geld kan verdienen, net als de artsen daarvan geen graantje kunnen meepikken en de overheid kan er ook al niet van meesnoepen.
Want alles in deze tijd draait om economie.
Geld verdienen over de gezondheid van de bevolkingen.
Geld verdienen over de ruggen van de bevolkingen.
Geld verdienen.
Geld verdienen.
Geld verdienen.
Daarom geloven jullie allemaal ook dat jullie centjes nodig hebben om een goed leven te kunnen hebben. Dat is waarom zo ongeveer alle ouders hun kinderen daarop al heel vroeg in hun leven trainen. Een ander woord is dan conditioneren.
Dat men werken moet om brood op de plank te krijgen is een feit. Dat is door de eeuwen heen al zo geweest. Maar niet alle eeuwen hebben mensen voor centjes gewerkt.
Sterker nog, er zijn meer eeuwen dat de mens werkte om voedsel te zoeken of te verbouwen zonder dat er ook maar een stuiver in omloop was.
En we kunnen herstructureren.
We kunnen, als mensen inderdaad intelligent zouden zijn, overstappen op een maatschappij waar het leven beleven op de eerste plaats gezet wordt.
Maar voorlopig ziet het daarnaar niet uit.
Mensen zijn niet intelligent, mensen zijn niet wijs en mensen voeren de mentaliteit niet die nodig is om een RBE tot stand te brengen.
Dat heeft iets te maken met de emotionele ontwikkeling. Dat heeft iets te maken met de rationele ontwikkeling en dat heeft ook iets te maken met de kennisopbouw. Vooral de achterstand die men op deze gebieden handhaafd.
Al deze ontwikkelingsgebieden worden gestuurd van buitenaf naar een richting die de economie, en dus een beperkte deel van de mensheid, uitkomt.

Let eens op, in praatprogramma's laat men nooit die mensen uitspreken die daadwerklijk een geheel ander inzicht of andere oplossing hebben voor verschillende problematiek.
Bv. de discussie over immigratie, die vergelijkbaar is met de vaccinatiediscussie.
De mantra is dat het binnen laten van andere culturen onze eigen cultuur zal verrijken.
Of is het overnemen?
Is het dat onze cultuur zal vervagen?
En wat is onze eigen cultuur eigenlijk?
Dat was een cultuur van natuur eren voordat religie (ca. 1500 jaar geleden) onze cultuur kwam verrijken. Er werd afgedwongen dat allen het christendom moesten aannemen als religie waarmee de polytheïstische cultuur verloren ging in ons land.
Inspelend op angsten werd de mens dan christen.
En inspelend op angsten voor verlies, is de mantra “vaccins zijn veilig”, effectief.
Hier is dan ook gelijk duidelijk welke achterstand de emotionele ontwikkeling heeft.
Tenminste dat hoop ik. Anders zouden vragen welkom zijn en dan zal ik uitleg geven.
Woorden en intenties worden verdraaid of zelfs ingekleurd naar eigen denken. En dat komt dan ook naar voren wanneer je leest wat men over Pim Fortuyn geschreven heeft, wat men over Geert Wilders beweerd en Thierry Baudet is hiervan niet gevrijwaard.
Geen van allen zijn tegen het opnemen van vluchtelingen. Geen van allen zijn tegen immigranten toelaten. Geen van drieën zijn tegen buitenlanders.
Zou jij een moordenaar in je huishouden opnemen? Zou jij zo maar een wildvreemde vertrouwen? Zou jij willen dat een oorlogs- economisch- of politiek vluchteling de rest van z'n leven bij je blijft wonen?
Het zijn simpele vragen die hele simpele antwoorden zullen opleveren.
Nee, ik zou geen moordenaar opnemen in mijn huishouden.
Nee, een wildvreemde zou ik eerst willen leren kennen voordat ik deze zal kunnen vertrouwen.
Nee, ik zou de oorlogs- economisch- of politiek vluchteling tijdelijk onderdak willen bieden, maar ik zou wel verwachten dat deze teruggaat naar eigen thuis.
Nederland heeft een oppervlakte van 142.500km2 inclusief alle water dat tot ons territorium behoort.
De bevolkingsgroei in stand houden door immigranten te blijven opnemen is gewoonweg onnozel, absurd, dwaas, belachelijk, achterlijke politiek en schadelijk voor de bevolking op vele manieren.
Niet in de eerste plaats omdat ons land een beperkt aantal monden kan voeden. En dan bedoel ik het land, de landbouw en veeteelt.
Als een land eigen monden niet kan voeden vanaf eigen bodem dan zijn er teveel inwoners. PUNT.
Dat is een simpele redenatie en een zeer realistische.
Ja, nu halen we onze sperziebonen uit Senegal, Egypte en Israël. En onze eigen bonen worden geexporteerd. Puur voor economisch gewin.
Eerst onze monden voeden van eigen bodem en het overschot exporteren zou logischer en rationeler zijn. Maar zo denken de meeste mensen allang niet meer op dit continent omdat men geconditioneerd is. Geconditioneerd om te geloven dat economie de Heilige Graal is.
Het is ook daarom dat mensen niet ziek mogen zijn. Want ziekte kost de werkgever geld en dat tast de winst/verlies marges aan.
U mag niet ziek worden omdat U dan geen geld oplevert.
U bent een product.
En als U defect bent, dan moet U zo snel mogelijk gerepareerd worden, net als een defecte lift, auto of lopende band.
Gelukkig bent U een goed geconditioneerd product dat maar 1 ding wil, werken voor de centjes en de complimentjes krijgen voor Uw o zo snelle herstel.
Haastige spoed is zelden goed.
En dat blijkt dan later in het leven. Als men denkt; nu kan ik eindelijk van mijn vrijheid genieten. Pensioen, de plannen die gemaakt zijn lopen bij regelmaat in het honderd omdat er bv. chronische ziekte, of een accute (dodelijke) ziekte ontstaaat of omdat men pardoes dood neervalt binnen een jaar nadat de vrijheid eindelijk beleefd kan worden.

Psycho-Immunologie leert ons dat er zin is in ziek zijn.
Waar het kinderziektes betreft is de zin de natuurlijke opbouw van het immuunsysteem en een levenslange immuniteit tegen de doorlopen ziekte.
Elke ziekte vertelt ons iets over onszelf en wat we over het hoofd zien.
Maar U, U mag dat niet weten vandaar dat het onderzoek naar de oorsprong van ziekten alleen gezocht wordt in andere processen dan de psychische. Het woord psychisch betekent ziel. Dat voor de leken onder ons.
De zielsmatige processen kunnen namelijk leiden tot ziekteuitbraak bij mensen.
Dit feit wordt doelbewust achter gehouden aan het grote publiek. En inmiddels is de “het zit tussen je oren”- uitspraak reden voor zovelen om deze wetenschap te minachten.
Dat is een direkt gevolg van overhaaste conclusies door huisartsen en artsen die mensen met ziekteverschijnselen naar de psycholoog stuurden terwijl een multidisciplinaire aanpak de weg naar volwaardige genezing is.
Psychologie, net als religie, zou moeten leiden naar een verhoogd spiritueel bewustzijn.
Doch beiden doen precies het tegenovergestelde waardoor ziekte het resultaat is bij velen. Uitzonderingen zijn ook hier weer te vinden. Ik ben zo'n uitzondering. Ik trek alles in twijfel en kom vanzelf tot inzicht wat realistisch en waarheid is en wat is gebaseerd op misleiding en leugens.
Voor mij is leven niet gebaseerd op centjes verdienen.
Noch is mijn leven gebaseerd op angstige besluiten, hoewel menigeen op mijn angsten probeert in te werken. De emotionele chantage die veelvuldig vanuit valse discussiepunten naar voren gebracht wordt, heeft op mij een averechtse uitwerking. Dat komt omdat het op valse discussiepunten gebaseerd inwerken op mijn inlevingsvermogen is.
Zo ging er een poosje rond dat Nederlanders hun huis moesten openstellen voor immigranten. Wie heeft dat verzonnen? Ik betaal mijn huur en ik bepaal met wie ik mijn woning deel. Helaas bepalen anderen wie allemaal toegang krijgen tot het land dat ik als de mijne beschouw.
Natuurlijk mankeert er dan iets aan mijn medeleven en inlevingsvermogen.
Dat snap ik.
De mensen die tot die conclusie komen weten precies wat mijn waarden zijn, hoe mijn gezinssituatie is en hoeveel kamers ik ter beschikking heb. Zij weten ook dat alle vluchtelingen zeer rechtschapen mensen zijn. En natuurlijk zijn zij volledig op de hoogte van de cultuurverschillen en hoe daarmee om te gaan.
Zo ook met de emotionele chantage waar het vaccinaties betreft. Zij weten precies welke stoffen er in de vaccinaties zitten. Zij weten precies wanneer het immuunsysteem van een baby in werking treedt en zij snappen in z'n geheel de pathologie der mensheid.
Ook zijn zij volledig op de hoogte van psycho-immunologie en hoe dit verband houdt met het al dan niet herstellen na/van kinderziekten.
Geconditioneerd.
Dat zijn mensen.
Geconditioneerd om zichzelf en anderen schade te berokkenen.
Het feit dat de meeste mensen zich hiervan niet bewust zijn geeft aan in welke bewustzijnsstaat men verkeerd.

Dit waren 2 onderwerpen die alleen vergelijkbaar zijn door de conditonering die toegepast is op deze gebieden, waardoor de massa tegen de rationele en verstandige mens tekeer gaat alsof deze mensen te dom zijn om op deze planeet rond te lopen.
En ja, er zijn vaccinaties voor kwalen die erger zijn dan het medicijn, zoals rabies en tetanus bijvoorbeeld. Verstandig vaccineren is dan ook mijn insteek wanneer ik tegen de massa inga.
Wanneer je je beseft op welke schaal formaldahyde in je dagelijks leven een rol speelt, dan bedenkt je je wel 2 x eer je nog meer toevoegd aan je dagelijkse dosis.
Wanneer je bedenkt dat kwikverbindingen, die feitelijk kwik bevatten, niet worden afgevoerd door het lichaam maar nestelen in de hersen, dan bedenk je je 3 x voordat je kwik tot je neemt of laat inspuiten bij een 14 maanden oude baby. Tenminste, dat is als je daadwerkelijk gezond verstand ter beschikking hebt.
En als afsluiter; water is ook dodelijk als je meer dan tien liter in korte tijd drinkt. Ben jij de gek die 20 liter water binnen een uur opzuipt? Zie je zelf ook niet hoe belachelijk dit argument is? Nee. Tja, dan is er geen hoop op een gezonde verstandelijke ontwikkeling.
Ik ga jullie voorspellen dat men nog meer vaccinaties zal verzinnen die ook allemaal schadelijke stoffen bevatten en dus schadelijke werking hebben.
Vertrouw op Big Farma en vertrouw op het RIVM, vertrouw op de politiek en vertrouw op je eigen oordeelkundigheid en wijsheid. .
Maar dan niet huilie huilie doen als je kind vaccinatieschade (o.m. allergieën) oploopt. Een gewaarschuwd mens telt namelijk voor 2.

Peace, love and Understanding.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  17 oktober 2022 Nou het is me het jaartje wel in huize Neutraal.  Zo heb je 3 gezonde katten en een minder gezond kattenvrouwtje. En...