woensdag 10 juli 2019

Nog maar weer een onzin-blogje


10 juli 2019



Als iedereen geconditioneerd is volgens een plan, dan per definitie niemand draagt niemand het eigen zijn uit.
Kan iedereen dit volgen of is dit ook onzin?
Weten dat je voorgelogen bent zegt niets over hoe de leugens je beïnvloed hebben.
De boosheid die je voelt over het feit voorgelogen en misleidt te zijn, gaat duidelijk over heel social media.
En zo is de ene groep geconditioneerd om de leugenaars te volgen terwijl de andere groep zich afzet tegen de leugenaars.
Beide groepen gedragen zich volgens conditionering.
En geen van beiden groepen herkent de eigen conditionering.
Da's natuurlijk onzin.
Want ieder weet prima wie die is.
Ieder weet prima met welke waarden men is opgebouwd.
En men is het ermee eens.
Zonder twijfel heeft ieder de meest hoogstaande waarden in gedrag omgezet.
Wat natuurlijk onzin is, maar dat zal wel onzin zijn.

Elke strijd die in deze tijd geleverd wordt door het volk zal wegebben in de tijd.
De nieuwe generaties worden groot met de waarden die de SE's tot ontwikkeling willen zien komen.
Men begint met ideeën in de msm onder woorden brengen.
Men brengt het idee naar de scholen.
Men heeft tijd, tijd om de generatiewisseling af te wachten.
Zie de nieuwste seksuele revolutie.
Het aanzetten van kinderen tot het mutileren van het eigen lichaam, de zaadjes worden geplant ondanks dat ouders hiertegen strijden.
Het kind groeit op en dat zaadje ontkiemd.
En van de 1 op de andere dag krijg je te horen dat je zoon een dochter is.
Dat dit abnormaal is hebben veel mensen niet eens door. Bij hen pakt zo'n social engineeringsprogramma heel gemakkelijk. Deze mensen hebben geen eigen persoonlijkheid tot ontwikkeling gebracht.
Zij die weerstand bieden, hebben ook de eigen persoonlijkheid niet ontwikkelt. Zij reageren puur tegen de nieuwste leugen/SE.
Liefst op Twitter/FB natuurlijk.
Want wie de straat opgaat zal de onderdrukker tegen komen.
Goed beslagen ten ijs komen, dat zit er niet in bij de mens die “wakker” is.
Niet in deze tijd tenminste.
Men snapt namelijk niet dat offers gebracht moeten worden om het zelfbeschikkingsrecht te veroveren.
Of men is niet bereidt de offers te brengen.

Roep ik dat zelfontwikkeling de weg is naar vrijheid, dan denken de meeste mensen dat zij allang vrij zijn. De kleine groep dwarsliggers denkt dat het onzin is want zij weten toch wat er gaande is? En ze kennen zichzelf! En sterker nog; zij kennen mij, denken ze.
Dat domme wicht dat haar hele leven al niet anders te horen krijgt.
Dat dit domme wicht de uitzondering op de regel is komt bij mijn medemens niet eens op. Dat kan namelijk niet. Die gedachte laat al zien hoe dom dat wicht is.
Ik zal het nogmaals uitleggen.
Ik ben vertrapt, vernederd, verkracht, mishandeld, vals beschuldigd, verwaarloosd vanaf de wieg en had dus duidelijke aanwijzingen dat ik aan zelfontwikkeling moest gaan doen.
Elke aanzet die ik in draadjes geef dat het ook anders kan, wordt neergeslagen en weggetrapt. En dat zegt alles over de conditionering van die personen.
Het zegt ook veel over de intelligentie en het zelfinzicht van die personen.
Waar zovelen zich concentreren op de mensen in de schijnwerpers, daar ligt mijn interesse naar hen die nooit in de schijnwerpers zullen staan. Das onderdeel van mijn karakter, de underdog helpen/beschermen. (niet dat iemand dat ooit voor mij gedaan heeft)
Blijkbaar ben ik nogal masochistisch.
Maar ik zeg jullie; Of je nu links of rechts aanhangt, je reageert volgens een vooruitgedacht patroon dat je zelf in stand houdt door mijn woorden als onzin af te doen.

Nederland is geen Rusland/Amerika (dit is een sprongetje)
Dat kreeg ik van de week te lezen.
Dat was dus precies mijn punt.
Nederland heeft een territorium van 142.500km2 waarvan veel water is, 10% natuur is een deel landbouwgrond is en de rest is bebouwd.
Files oplossen met meer asfalt is een tijdelijke oplossing, en ik zal het spellen, Nederland is niet groot genoeg om oneindig asfalt bij te leggen. (maar da's onzin natuurlijk).
Nu bijna 20 jaar geleden gaf ik in een CBR vergadering al aan dat mentaliteitsvorming bij leerlingen noodzaak is. Mijn ex-collegae wilden daar hun tijd en aandacht niet insteken aangezien de meeste 18 jarige waarbij dat nodig is te eigenwijs zijn, te onhandelbaar zijn.
Hoger opgeleiden hebben een beter ontwikkelde mentaliteit dan de laag opgeleiden.
Ik kon hoogopgeleiden gemakkelijker lesgeven dan de laag opgeleiden.
Voor mijn ex-collegae gold dat andersom.
Het zegt iets over mijn werkwijze en het zegt iets over de werkwijze van mijn collegae.
De stelling van mijn collegae, in die tijd, was dat je bij mensen met een waardeloze mentaliteit niet een mentaliteitsverandering tot stand kunt brengen.
Ik begin te geloven dat zij gelijk hebben.

Wat me brengt bij de zelfverheerlijkende houdingen.
De 1 staat op een nog hoger zelfgebouwd voetstuk dan de ander.
Het meest grappig is wel dat men elke keer laat doorschemeren dat men denkt dat mijn kennis te wensen overlaat.
Ja, ik weet van het Kalergi-plan, daarvoor hoef ik anderen niet te volgen. Ik heb ook een zoekmachine weet je.
En ja, ik ben op de hoogte van de vele verhalen over buitenaardsen. Dat wil niet zeggen dat ik dezelfde uitleg geef aan al die verhalen.
Ja, ik begrijp dat de Bilderberggroep achter gesloten deuren de politiek beïnvloed.
Misschien is het gewoon handig om allemaal een je grote mond tegen mij te houden en eens na te denken over wat ik naar jullie toe aan het communiceren ben.
O, maar dat is weer onzin natuurlijk want ik ben te dom om op deze Aarde rond te lopen.
Het kan namelijke niet zo zijn dat ik zie wat jullie allemaal niet willen zien.
Veel gemakkelijker is het namelijk om de boodschapper verrot te trappen en jezelf op je zelfopgetrokken voetstuk genoegzaam te voelen.
Dat deze staat van zijn compensatie is voor jullie eigen nutteloosheid is gewoonweg onzin. En dat getuigd dan eens temeer hoe gebrekkig de zelfkennis feitelijk is.

Er zijn zoveel mooie karakters.
Er zijn zoveel mensen die het hart op de goede plaats hebben.
Er zijn zoveel mensen die ik graag tot zelfontwikkeling zou zien komen.
En het breekt mijn hart dat jullie jezelf allemaal tegenwerken door mij neer te halen en weg te trappen.
Maar dat is ok, ik heb namelijk betere gesprekken met mijn katten dan met de mensen in mijn leven.
Mijn emoties zijn het blijkbaar niet waard om mee rekening te houden.
Mijn grenzen zijn bedoelt om overheen te gaan.
Dat is wat zovelen naar mij toe communiceren.
En natuurlijk eist men van mij dat ik rekening houd met andermans emoties en andermans grenzen niet overga. (maar dit is natuurlijk onzin)
Dat ik besloten heb dat ik mijn emoties erken en daarmee omga en de rest van de mensheid maar met de eigen emoties moet omgaan, dat is gewoonweg harteloos van mij.
Tja, ik heb best brede schouders en sta stevig met beide voeten op de grond, maar ik ben geen gewichtheffer van formaat.
Ik inventariseer de problematiek en ik communiceer wat ik waargenomen heb.
En dat is fout. Heel fout.
Stel je voor dat jij, die dit leest, daarmee tot zelfontwikkeling zal komen. Dat is dus precies niet de bedoeling van de misleiders en jij gaat keurig mee aan de leiband waaraan je loopt.

En ik? Ik loop steevast een weg die alleen ik loop blijkbaar.
Die van zelfontwikkeling.
Zonder inbreng van de misleiders
Van jongs af aan heb ik namelijk al dat ik geen slechte raad aanneem.
En als ik slechte raad krijg die ik als goede raad inschat, dan kom ik er vanzelf achter en corrigeer ik mezelf.
Ik heb een voorsprong van 20 jaar.
Dus logisch dat iedereen mijn gedachtegangen niet volgt.
Logisch ook dus dat men het afdoet als onzin.
En dit is precies waarop de elite rekent, zij die nu dwarsliggen daarvan zullen hun kinderen en kleinkinderen de waarden overnemen die aan hun ouders/grootouders gecommuniceerd zijn.
En zij hebben msm. Ik heb blogspot.
Zij hebben de overheid in hun zak. Ik heb blogspot.
Zij hebben de educatie van jullie kinderen ter beschikking. Ik heb blogspot.
Dus communiceer ik al jaren; mensen ga eens aan echte zelfontwikkeling doen.
Zeggen jullie; ik ken mezelf. Ik weet precies wie ik ben. Jij praat onzin.
Ok, prima.
Goede instelling die je zult overdragen aan je nageslacht.
Blijven vechten tegen de bierkaai is ook een optie inderdaad.
En dat voor je kinderen plannen is het recht van ouders.
Net als ouders het recht hebben, nog wel, om te kiezen niet te vaccineren.
Net als ouders het recht hebben, nog wel, om te weigeren dat hun kind orgaandonor wordt. Dat is overigens over een generatie of 2 afgelopen omdat iedereen vergeten is dat je zelf NEE moet invullen tegenwoordig.
Dat heb ik in 2012 al gedaan natuurlijk omdat ik die bui al zag hangen.

Geen van jullie heeft echt door hoe dat SE werkzaam is en is geweest op jullie eigen ontwikkeling.
Dus geen van jullie is actief bezig gegaan om jezelf te herprogrammeren.
Ik denk dat maar weinigen een idee hebben van hoe je dat dan zou moeten doen.
En we kunnen dat samen gaan ontdekken, aangezien ik gewoon gedaan heb volgens de weg die mijn ziel aangegeven heeft.
O ja, da's dus ook een dingetje; Begin vorige eeuw is men bezig gegaan om de spirituele ontwikkeling te remmen van het volk. 2 – 3 generaties verder en de meesten vinden dat “zweverig” en er zijn er bij die er irrationeel in staan. En beide groepen geven aan in zelfverloochening te leven.
En dat is goed geslaagd aangezien iedereen de nieuwe religie “wetenschap” aanhangt.
Persoonlijke ervaringen, het proefondervindelijk wijzer worden, is van geen enkel belang. Andermans bevindingen zijn waarop men de eigen gedachten opmaakt.
Per definitie neemt men dus andermans ontwikkeling over.
En dat binnen diverse takken van de wetenschap vreselijk gemanipuleerd wordt, daarover denkt men geloof ik amper na. Of je kiest voor de IPCC rapporten. Of je kiest voor wetenschappers die met de IPCC niet eens wat te maken willen hebben.
Je kiest voor overheidsrapporten waar het vaccins betreft of je kiest voor onderzoeken die aangeven dat er iets mis is met het advies dat er nader onderzoek gedaan zou moeten worden. Onderzoek dat gewoonweg niet tot stand komt.
En zo ook met politici en de oorlogen die zij aangaan over de ruggen van bevolkingen. Meestal uitgelokt door de oorlogszuchtige partij. Die duidelijk is gezien alle propaganda.

Ik sta aan de kant van de mensheid.
Elke bevolking wordt onder de duim gehouden.
En waar de Fransen bereid zijn offers te brengen, daar is de Nederlandse bevolking slap en gedwee. Hun ongenoegen op twitter en FB uitend zonder uitzicht op verandering.
En ik heb niemand om voor te strijden.
Dus jullie gaan allemaal je goddelijke gang maar met jullie nutteloze dagelijkse routine op twitter en FB.
Waar de één de obsessie “vaccinatie” heeft.
Daar is de ander vol van islam en dat bestrijden of juist verdedigen.
Ook de politieke commentatoren komen niet verder dan een oppervlakte analyse. Geheel volgens de conditionering of het nu anti of pro is.
Alle aanslagen zijn valse vlaggen en anders toch wel LIHOP's.
Dat de LIHOP's te maken hebben met wetgeving komt in menig wakker hoofd niet op.
Politie kan pas iets doen na een gepleegd feit. En dan nog, men moet eerst bewijzen verzamelen voordat men tot arrestatie kan overgaan. In de meeste gevallen dan he. Soms is het woord van een kut-agentje genoeg om tot veroordeling te komen. Dan heet het een heterdaadje. En het komt niet in rechters hun domme kop op te denken dat agenten soms gewoon aan machtsmisbruik doen. Maar dat terzijde.

Al met al; mannen weten niet dat de vrouw bepaald wie als “echte” man gezien zal worden.
Vrouwen zijn hun kwaliteiten allang geleden verloren doordat het patriarch een onderdrukkende maatschappij tot stand gebracht heeft.
Niemand is dus wat ie worden kan.
Maar da's onzin natuurlijk.
Da's gewoon mijn haat voor de mensheid.
Dat oordeel vellen is namelijk gemakkelijker dan de realiteit onder ogen komen.

Peace, love and Understanding.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  17 oktober 2022 Nou het is me het jaartje wel in huize Neutraal.  Zo heb je 3 gezonde katten en een minder gezond kattenvrouwtje. En...