donderdag 25 juli 2019

Boreale maatschappij



25 juli 2019



Wat betekent Boreaal in Godsnaam?
Waarom al die ophef?

Dat heb ik dus maar even opgezocht.


Kortweg staat het voor de Noordelijke hemisfeer.
Op wikipedia maakt men er natuurlijk weer een politieke aberratie van. (wie moet dit woord opzoeken?)
Feitelijk is rechts helemaal niet zo'n afwijking. Rechts is gezond verstand gebruiken.
Rechts is snappen dat er niet een eeuwigdurende economische groei kan bestaan.
Rechts is snappen dat klimaatverandering geen doomscenario inhoud wanneer je daarop maatregelen neemt die daadwerkelijk levens redden (en niet alleen mensenlevens) i.p.v. de zakken van zakenmensen en de staatskas vullen.
Rechts is begrijpen dat je politieke islam buiten de deur moet houden en alle islamieten die politieke islam bedrijven uit de samenleving moet wieden.
Rechts staat voor realistische oplossingen.
Rechts staat voor behoud van soevereiniteit, zelfbeschikkingsrecht en goed fatsoen.

De laatste maanden heb ik me echt moeten verdiepen in het verschil tussen links en rechts. Ik had me er nog nooit mee bezig gehouden. Blijkbaar ben ik meer rechts dan links.
Ja, een sociale maatschappij heeft mijn voorkeur. Maar links is niet sociaal, verre van zelfs.
Als een hals van een Halsema zich niet beseft dat zij hypocriet is en een natuur sloper, dan vraag ik me af waar haar verstand zit.
Eerst haalt zij jaren geleden haar kinderen van een school omdat islamitische kinderen aan haar kinderen vertelde dat zij naar de hel gaan omdat ze varkensvlees eten.
En dan, pas geleden, gaat ze struiken weghalen waarmee ze denkt verkrachtingen/moorden door statushouders te kunnen voorkomen.
Is dat mens wel bij haar volle verstand?
De incompetentie en hypocrisie straat van haar af.
Daarentegen, zoals ik lang geleden begrepen heb, zou de VVD rechts moeten zijn. De schandalen die deze partij achtervolgen zijn er teveel om op te noemen.
De opsomming van het aantal vind je hier

Buiten deze feiten denk ik terug aan 2017 en de regionale kranten die vol stonden met berichten over verkiezingsfraude. In die tijd volgde ik het journaal nog wel eens. Er werd ons verzekerd dat de stemmen die in kliko's beland waren en de stemmen die gewoonweg niet meegeteld waren, geen invloed op de verkiezingsuitslag zouden hebben. Het ging in alle gevallen om PVV stembiljetten.
Wie houdt men voor de gek?
Mij niet in ieder geval. Zonder deze verkiezingsfraude zou de PVV de MP hebben mogen leveren, durf ik met enige zekerheid te zeggen.
De kans dat dan de FvD helemaal niet zou zijn opgericht is groot.
Daarnaast laat de VVD het grondig afweten waar het de zwembadterreur betreft en de handhaving van de openbare orde in het algemeen. Niet het landsbelang staat voorop, niet het belang van de bevolking staat voorop, alle VVDbeleid is gericht op het ten gronde richten van land, cultuur en bevolking.

De noordelijke hemisfeer is van oudsher bevolkt door het blanke volk.
Ja, blank, want met een wit velletje papier naast mijn huid kan ik zien dat ik niet wit ben.
Ik lees van de week dat het blanke volk (t.o.v. de wereldbevolking) een minderheidsgroepering is en dus dat er meer donkere gekleurde volkeren de Aarde bevolken. Dit kon ik niet bevestigd krijgen omdat hierover geen gegevens worden bijgehouden.
Bij regelmaat lees ik ook dat christenen wereldwijd vervolgd worden.
Zijn blanken nu werkelijk privileged?
Nee.
Blanken zijn door de eeuwen heen als slaven gehouden door donkere volkeren. Door de eeuwen heen zijn de blanke volkeren ook bestormd door donkere volkeren.
Teruggaande in de tijd is de reden voor de paar kruistochten die blanken uitgevoerd hebben dat de islamieten een groot deel van Europa bezette. De kruisridders verloste de bevolkingen van deze bezetting. Zie hier 
De blanken hebben de slavernij niet uitgevonden. Dat leerden zij van de donkere volkeren. Wie deed wat het eerst?
Da's eenzelfde vraag als die over kip en ei? Of misschien is dit gewoon terug te vinden in de geschiedenis der mensheid.

Ik had me ook nooit bezig gehouden met die kleurverschillen. Wat boeit het mij welk kleurtje een lijf omhuld.
Wel houd ik me al jaren bezig met mentaliteitsverschillen, cultuurverschillen en verschillen in geloofsovertuiging.
Ineens moet ik me nu dus gaan bezig houden met de kleur van iemands huid?
Waarom maakt men zich daarover zo druk?
En moet ik nu zelfhaat gaan ontwikkelen?
Moet ik het blanke ras gaan haten omdat donkere mensen het blanke ras haten?
En is die haat niet voortvloeiende uit een overweldigende jaloezie?
Jaloers op wat de blanken allemaal hebben ontwikkelt dat donkere mensen niet eens in fantasie hebben?
Het lijkt verdorie wel of ik weer zelfverzekerd en zeer zelfbewust over het schoolplein loop en de kinderen met een minderwaardigheidscomplex me uitschelden voor hoer en vlooienkind. (de hond had ooit vlooien en mijn aandacht voor jongens was in die tijd nihil)
Grow up!!!!
Laten we mensen beoordelen op hun gedrag i.p.v. hun woorden te verdraaien en in te zetten als wapen om karaktermoord mee te plegen.
Vrijheid van meningsuiting is een recht dat aan een ieder toebehoord. Helaas ook aan hen die meisjes van 20 bedreigen en stalken op twitter om hun politieke keuze.
Even een sprongetje: nadat Geert Wilders in opspraak kwam om zijn “minder, minder, minder” heb ik zijn hele speech geluisterd. En Verdomme! Wat is de boel weer uit context getrokken zeg! Ik zoek de video om deze te linken en vind 'm niet. Typisch.
Geert sprak duidelijk over de Marokkanen die de openbare orde verstoren en de criminelen van Marokkaanse afkomst. En daarvan willen mensen er minder, minder, minder!
Dus heropvoeding en integratiecursus of het Nederlands staatsburgerschap ontnemen. En dat laatste is heel gemakkelijk aangezien veel islamieten 2 paspoorten (ook belachelijk aangezien je niet voor 2 teams kunt spelen) hebben.

Hoe mensen tegen elkaar op te zetten? Nou, je neemt een non-issue en maakt er een issue van met veel verwijten en valse beschuldigingen, drogredenen en persoonsgerichte aanvallen.
De meest laaghartige tactiek waarvoor toch veel mensen vallen. Die mensen noemen we tegenwoordig links.
Ik noem ze linkerds.
In de regel zijn de argumenten van linkerds zwak en weet men de blokkeerknop heel gemakkelijk te vinden om rechts de mond te snoeren.

Naties zijn ontstaan om bevolkingen te beschermen voor aanvallen van buitenaf. Daartoe dienen ook grenzen. Zo hebben mensen ook persoonlijke grenzen die gehandhaafd worden. Grensoverschrijdend gedrag wordt als aanval gezien. Gek maar waar.
Wie migreert naar een andere cultuur dient zich aan de cultuur, en de daar geldende wetgeving, waarin men leeft aan te passen. Nu vertrouw ik erop dat er genoeg islamieten zijn die op deze manier denken en ernaar leven. Maar er is een groep uitzonderingen; de politieke islam. Die infiltreert en corrumpeert inheemse bevolking met hun drogredenen, eisen en gewelddadige minachting voor het inheemse volk.
Jaren geleden had ik een Egyptische vriend die mij waarschuwde voor deze tak binnen de islam. Ja, ook hij scheerde alle islamieten over 1 kam, en misschien is dat terecht, misschien niet. Ook deze vrouw doet haar best om de VS te waarschuwen.


Persoonlijk wil ik graag geloven dat er islamieten zijn die helemaal niet zitten te wachten op de Sharia in Nederland.
Dat zou namelijk betekenen dat mijn Marokkaanse buurmeisje niet kan doen waarvan zij zo geniet.
Dus ik wil geloven dat zij 1 van die islamieten is die niet zit te wachten op de invoering van de sharia in Nederland. En ik wil geloven dat er meerdere islamieten zijn die, net als zij, gewoon in alle vrijheid hun leven willen inkleuren naar eigen smaak.
Mijn Egyptische vriend vertelde mij dat de islam een veroveringsagenda heeft.
Echter, wat ik begrijp van een aantal islamieten die de koran goed bestudeerd hebben is dat niet de essentie van de islam.
Er zijn specifieke regels die gevolgd dienen te worden. Bijv. dat men eerst door een ander volk aangevallen dient te worden voordat men mag overgaan tot een tegenoffensief.
Pas dan is het geoorloofd om vrouwen te nemen van de andere volkeren. Pas daarna is het toegestaan te nemen wat van het andere volk is.
Ook heb ik me laten uitleggen dat de koran gelezen dient te worden van vers tot vers die verspreid staan over het boek. Er is geen chronologische volgorde in de koran.
Dus zij die beweren dat de islam een vredelievende religie is, zeggen daarmee niets verkeerd. Hen zou ik aanraden niet zo in de verdediging of de aanval te gaan en ervoor te kiezen uitleg te geven hoe de koran gelezen dient te worden en welke regels er gelden voor bv. oorlogvoering. De koran stelt tevens dat andersgelovigen geeerd dienen te worden hoewel men dan wel weer een hogere belasting betalen moet. Het is een advies van Mohammed dat ik aan m'n laars zou lappen, maar ok dat is wat erin staat blijkbaar. Ook heb ik me laten vertellen dat in de koran helemaal niet staat dat vrouwen gesluierd over straat dienen te gaan. Integendeel zelfs. Mohammed had dat voor alleen zijn eigen vrouwen als regel. Mohammed benadrukt dat blijkbaar in zijn teksten. Eer je de man zijn wensen dan werkelijk als je toch een hoofddoek of andersoortige gezichtsbedekking draagt?

Dus, de Noordelijke hemisfeer is gevuld met overwegend mensen met een blanke huidskleur.
Dat is fout?
Waarom?
Waarom?
Waarom?
Komt na elk antwoord.
Ik vind het geen probleem dat de mensen in Azië allemaal okergeel genoemd kunnen worden.
Ik vind het geen enkel probleem dat Afrika is gevuld met heel donker gekleurde mensen.
Ik vind het geen probleem van de Arabieren licht getint zijn.
Ik vind het ook geen probleem als deze kleurtjes in Nederland rondlopen mits......(zie bovenstaande)
Dus waarom is blank zijn een probleem?
Omdat de blanken geïndustrialiseerd zijn?
Omdat blanken allerlei oplossingen verzonnen hebben om taken te vergemakkelijken?
Omdat blanken blank zijn en de gekleurde mens aan rassenonderscheiding doet?
Europa is nu eenmaal van oorsprong het grondgebied van de blanken zoals Afrika het grondgebied is van de donkere volkeren en Azië gevuld is met okergele mensen. Deal with it.
Leef je tussen de blanken als niet blanke, dan pas je je aan de geldende wetten en cultuur aan. Trouwens geldt hetzelfde voor blanken die vanuit andere culturen naar Nederland geëmigreerd zijn. Zo het ook geldt voor blanken die naar andere culturen emigreren.
Eis je anders, eis je dat de blanken aan zelfontkenning doen, dan mag je vertrekken naar een land waar jouw waarden en normen, geloofsovertuiging en wetten gelden. Ik wens je een veilige reis en veel plezier in die landen.


Peace, love and Understanding


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  17 oktober 2022 Nou het is me het jaartje wel in huize Neutraal.  Zo heb je 3 gezonde katten en een minder gezond kattenvrouwtje. En...