maandag 26 augustus 2019

Een handjevol wakkere mensen in ons land.





26 augustus 2019



Even m'n gedachten vrij laten gaan. Wie negatieve waarden leest, lees het nog eens en bekijk het eens realistisch.

Het Nederlands leger is dusdanig afgebouwd dat het niet eens in staat zal zijn ons land te verdedigen.
De zorg afgebroken tot op het punt dat ouderen aangewezen zijn op familie en vrijwilligers.
Het onderwijs leidt leerlingen naar irrationeel denken en verstrekt gebrekkige informatie.
En het politiekorps gedecimeerd en zelf kiezend welke wetten ze al dan niet handhaven.

Het politieapparaat enerzijds afgebroken en anderzijds geinfiltreerd door een ideologie die niet strookt met vrijheid en democratie. Net als de politiek en het koningshuis trouwens.
Mij doet dit beleid denken aan de jaren voor de 2de wereldoorlog.
Mensen die de propaganda blootleggen, met de verhalen komen die dichter bij de waarheid liggen, die worden gedemoniseerd. Het is een truc die al sinds eeuwen goed werkt.
De irrationeel denkende mens, da's eerder politiek links dan rechts, en da's dan ook gelijk de kant waar de echte agressie vandaan komt, tuint er met open ogen in.

Racisme schreeuwen wanneer iemand de islam bekritiseerd is 1 van de strategieën.
Domme, domme mensen. Islam is geen ras.
Dus hoeveel indruk denk je dat je maakt met dergelijk gescheld?
Schelden, het is echt een tekort aan argumenten.
Ik heb me laten onderwijzen over islam. Zie mijn blog van gisteren. 

Misschien is het handig, voor hen die islam verdedigen, om je te laten beleren over islam, over wat er echt in de koran en de hadiths staat.
Zeker homo's en feministen doen er goed aan zichzelf te informeren want zij zijn de eerste slachtoffers van een Islamitische staat Nederland.
Christenen bieden nog enige bescherming omdat Mohammed besloten heeft dat zij hun “vrijheid” kunnen afkopen met een periodieke afkopingssom, 50% van het inkomen.
Denk je dat je nu veel belasting betaald, onder een islamitische staat ben je helemaal de klos.
Vrouwen zijn loslopend wild voor de islamiet die zich strikt houdt aan de koran en hadiths.
Da's niet extreem, da's de leer van Mohammed.
En moslims die zich niet strikt aan de leer van Mohammed houden, zijn simpelweg geen echte moslims. Daarom ook zoveel onderlinge strijd. Denk maar even terug aan de jaren '70, '80 en '90 en de berichten die over het Midden-Oosten in de media verschenen. En zoek het anders even op. Ik ben erg voor #zelfwerkzaamheid.
Islamofoob is dus een compliment. Hoewel het woord “foob” nu niet direct gepast is, aangezien het een realistische angst is als er al sprake van angst zou zijn.
Je kent de meme vast wel waarin aangegeven wordt waarmee islam goed samengaat?



Ja, islam gaat, en dat is volgens de teksten in de koran, met helemaal niets samen.
Nog niet eens met de eigen onderlinge verschillende stromingen gaat islam samen.
En dat is niet vreemd wanneer je bedenkt dat Mohammed een mannetje was dat over niemand iets goeds te zeggen had.
Hij wilde dat de wereld draait zoals hij dat wilde.
Tegenwoordig zouden we zo iemand Gaslighter noemen.
In zijn ideale hiernamaals gaan alle vrouwen naar de hel. Hun vlees zal elke dag afgebrand worden. Elke keer weer groeit het vlees terug om de volgende dag weer afgebrand te worden. Dit is iets dat Mohammed wenste voor vrouwen. Dat strookt niet met wat men nu over hem beweert, nietwaar?

Waarom schrijf ik niets over al die positieve, liefdevolle verzen die in de koran staan?
Omdat er een intrekkingsvers is dat al die verzen die bv. positief over de joden verhaalde, teniet doet.
Ieder moet zijn eigen geloof kunnen belijden, is ook een vers. Dit vers werd ingetrokken omdat het intrekkingsvers dat toestaat. Latere verzen beschrijven hoe christenen, ongelovigen en anders gelovigen te behandelen. Meestal is dat een “off with the head” verhaaltje. Overigens was het niet nodig dat de verzen waarin hij over vrouwen schrijft in te trekken. Mohammed heeft voor vrouwen altijd een speciale minachting gehad.
Iedereen die zich heeft laten informeren door mensen met kennis, en ik heb er een aantal opgevoerd in mijn blog van gisteren, zal zich verre willen houden van de islam.
Hiermee zeg ik niets over de individuele mens die geboren is binnen een islamitisch gezin. De ene mens is nu eenmaal de andere niet.
Afvalligen komen vaak niet uit de kast omdat er een sociale en/of fysieke druk op hen gelegd zal kunnen worden. Velen hebben niet de mogelijkheid of de moed om zich geheel los te maken van deze “religie”.
Mochten afvalligen zich toch losmaken van de islam, dan verliezen ze hun hele sociale omgeving. Daarvoor is moed nodig. Daarvoor is kracht nodig. En niet iedereen heeft daarvan dezelfde hoeveelheid in het karakter zitten.
We zijn dus niet gelijk. En islam is onvergelijkbaar met het christendom.

Maar het is wel een leuke gedachte, nietwaar? Allemaal zijn we gelijk.
Een prachtige illusie.
Aan de top van de hierarchische structuur zitten mensen die al ca. een eeuw, misschien zelfs langer, de planning hebben om alle landen van Europ onder 1 overheidsorgaan te brengen en ervoor te zorgen dat er een migratiestroom van Afrikanen en Arabieren op gang komt.
Daartoe is ook de staatpropaganda ontwikkelt. Zodat die linkse mensen, de feministes, de homo's en christelijken, de islam met hart en ziel verdedigen.
Wie daaraan niet meedoet is een hater.
Ik doe er niet aan mee.
Maar ik ben toch al niet zo'n meeloper. Zeker niet wanneer ik voorzie welke kant het opgaat. Aangezien ik mijn hele leven al geminachd word, doet de minachting mij helemaal niets als dit vanuit de hoek van islamofielen komt.
Mohammed vond het een goed idee om homo's van daken af te gooien. Dus dat staat ze in het vooruitzicht. En als we kijken naar landen als Iran, dan worden ze aan kranen opgehangen met een strop om de nek. Ik zou zeggen; GO homo's! Prijs islam aan en stimuleer dat gedachtegoed.
Gezien mijn karakter en mentaliteit ben ik principieel tegen Mohammed en zijn gedachtegoed.
In mijn ogen was die man pure kwaadaardigheid.
Met dit migratiebeleid halen we ook die mensen binnen die het gedachtegoed van Mohammed op de voet volgen.
En geen vrouw, laat staan homo, die weet wat het gedachtegoed van Mohammed werkelijk inhoudt, zal deze ideologie verdedigen. Dat zou gewoon pure domheid zijn, pure zelfverachting, pure zelfmoord in het geval van homo's.
Dus ik ga er maar vanuit dat al die boerkaverdedigers geen idee hebben wat de koran en de hadiths feitelijk zeggen over vrouwen, over homo's, over joden, over christenen etc.
Verdiep je erin als je er niet van op de hoogte bent. In genoemde blog zijn verschillende Video's gelinkt van pagina's die goede en betrouwbare informatie verschaffen.

Nu ik mijn licht heb opgestoken over islam en het gedachtegoed van Mohammed kan ik me verheugen op radiostilte. Het is namelijk de regel dat als ik mijn info op orde heb men met mij niet meer in gesprek gaat.
Ik smijt de koranverzen en hadiths om hun oren. Lezen kreng!!
Hoezo hang je een religie van vrede aan?
Dan zul je toch echt moeten bekeren tot het christendom en het nieuwe testament gaan aanhangen.
Wat me dan bij vele atheïsten brengt die gelovigen voor dom uitmaken.
Ik vind de meeste atheïsten niet super intelligent al denken ze dat zelf in de regel wel te zijn.
Er is iets als spirituele ontwikkeling. Dat behoort tot de menselijke natuur.
Een mens kan een hoog IQ hebben maar als EQ en SQ onderontwikkelt zijn, dan ben je niet veel intelligenter dan de gemiddelde mens.
Een gebalanceerde opbouw van IQ, EQ en SQ brengt een rationeel en bedachtzaam mens voort.
En de meeste mensen hebben niet een dergelijk gebalanceerde ontwikkeling.
Zoals ik al jaren schrijf; de meeste mensen zijn bevooroordeeld en leven vanuit aannames.
Zelf kom ik weg van neutraal/objectief, vanuit het 0-punt. Observeren, informatieverzamelen, gedachten over laten gaan, inzicht verkrijgen en afwegingen maken.
Ik ben de vreemde eend in de bijt.
Steeds weer onbegrepen door de meesten.
Steeds opnieuw veroordeeld voor het gedrag of gedachtegoed van de veroordelende.
Er loopt maar een handjevol mensen rond dat, net als ik, fouten kan toegeven, onderzoek doet naar hetgeen aan kennis ontbreekt en zelfstandig tot inzicht, begrip van zaken en wijsheid komt.

Zo liet ik me gisteren meeslepen door een bericht over een man die zou zijn doodgetrapt omdat hij met z'n gore poten aan een meisje van 4 jaar gezeten zou hebben.
Dat verhaal bleek heel opgeblazen in de media verschenen te zijn.
De heren hadden een burgerarrest uitgevoerd. Waaraan de man werkelijk overleden is, dat weten alleen zij die direkt toegang hebben tot die informatie.
Of hij werkelijk een pedo was?
Nu gaan er weer geluiden dat de man doofstom zou zijn geweest.
Geen touw meer aan vast te knopen dus.
Mijn eerste reactie was op het bericht dat hij door 4 man doodgeschopt zou zijn omdat hij met z'n poten aan een 4 jarig meisje zou hebben gezeten was: mooi, da's 1 minder die aan een ander schade kan toebrengen, was mijn eerste gedachte. Want het is een levenslange schade die pedofielen (eigenlijk pedoseksuelen) toebrengen aan kinderen. Niet zozeer fysiek, hoewel dat ook vaak zat het geval zal zijn. Maar vooral emotioneel- psychisch. Ik spreek uit ervaring zoals mijn blog van gisteren beschrijft.
Tja, neutraal maar ook ik maak vouten.
Zou het inderdaad feit geweest zijn dat de man met zijn fikken aan een 4 jarige gezeten zou hebben dan was het hem van harte gegunt om in elkaar getrapt te worden.
Uit ervaring weet ik dat zedenzaken (bij regelmaat) de vinger niet op de zere plek weet te leggen waardoor pedofielen vrij rondlopen.
En als pedofielen al voor de rechter worden gebracht en schuldig bevonden worden worden ze gepamperd alsof zij slachtoffer zijn i.p.v. dader.
Toegegeven dat deze mannen een zieke geest hebben, het siert ons rechtsysteem niet om hen te behandelen alsof ze een ziekte/aandoening hebben.
Het beschermen van dergelijke daders is schadelijk voor de samenleving.
Deze daders hebben een voorkeur voor te jonge kinderen. Een voorkeur. Da's weliswaar een afwijking maar niet een aandoening/ziekte.
En als politie en justitie zo jammerlijk falen in de uitvoering van hun taken om onze samenleving veilig te houden voor iedereen, rest de bevolking maar 1 optie. #zelfstandigheid en #zelfwerkzaamheid.
Dat zal dan een poosje voor wat onlusten zorgen totdat de sociale waarden hersteld zijn en de uitwassen zich naar goed fatsoen weten te gedragen.
Da's dan logisch denken t.o.v. van de angstuitroepen dat er dan TOTALE ANARCHIE ontstaat. Paniek Peeuw!!!!
Want nu is het allemaal zo netjes afgehandeld dat iedereen zijn recht krijgt en iedereen recht gedaan wordt?

Inmiddels lopen 40.000 mensen op straat zonder dak boven hun hoofd. Hoe zat het ook weer met de rechten van de mens? Ieder heeft recht op woonruimte? Nee, niet in dit land. In dit land hebben migranten voorrang op de inheemse bevolking. Ook de allochtone bevolking heeft voorrang op de inheemse bevolking. De wachttijd schijnt gestegen te zijn van 8 jaar naar 15 jaar. En de Nederlanders laten het allemaal gelaten over zich heenkomen.
In mijn leven ben ik heel wat mensen tegengekomen die hun onvrede over dit soort zaken onder woorden brachten. In actie komen... nee, dat is er niet bij.
Afgelopen zaterdag was er de kans om onvrede kenbaar te maken. De opkomst was werkelijk overweldigend.
NOT
Ja, ik was er ook niet bij.
Je hebt nu eenmaal doeners en denkers. En deze denker heeft onstekingen in het lichaam. Ik kan me niet voorstellen dat NL alleen maar gevuld is met denkers. Da's namelijk niet de natuurlijke verhouding.
Toch is dat precies wat men probeert te maken van de bevolking.
Praktische beroepen streeft men niet naar. Men streeft naar zo hoog mogelijk opgeleid.
En ik begrijp dat er in de sociale wetenschappen zeer irrationeel denkende mensen zitten.
Nu ben ik zelf laag opgeleid. Het mooiste compliment dat ik kon krijgen, en dat was uit onwetendheid van de schrijver, is dat ik hoog opgeleid zou zijn.
Ik heb me gewenteld in gevoelens van blijdschap en trots.
Blijdschap om de erkenning na jarenlang gehoord te hebben dat ik dom zou zijn.
En trots omdat ik mezelf heb opgeleid naar het niveau waarop ik nu denk en waardoor menigeen nu denkt dat ik een hoge opleiding heb.
De waarheid is dat ik me nooit zo goed heb kunnen voegen naar het lessysteem dat in opleidingen gevoerd wordt. Men laat een mens geen enkele ruimte tot zelfontwikkeling, tot het zelf verzamelen van informatie om de eigen kennis mee aan te vullen.
En binnen de sociale wetenschappen heeft men een aantal zaken niet in vizier.
Ik zal ze nog niet allemaal kunnen benoemen maar het begint al met de aanname dat een baby ongeschonden ter wereld komt. De ziel is geschonden in vele voorgaande levens.
De persoonlijkheid is in vele voorgaande levens opgebouwd.
Hoe anders denken jullie dat er kleine kinderen zijn die heel wijze opmerkingen maken waarover menig ouder zich verbaasd en andere type ouders die wijsheid de kop indrukken? Mijn ouders waren van de laatste categorie. En nee, wijsheid gaat binnen mijn familie en hun kringen niet om.
Het de kop indrukken van de spirituele ontwikkeling, dat ca. 100 jaar geleden is begonnen, heeft voor een verarming van sociale waarden en goed fatsoen geleidt.
Dat heeft op zich niet zoveel met het wegvallen van het geloven in een God te maken.
God is een zeer eenzijdige kijk op de natuur en de natuurlijke vorming.
Naast het mannelijke is het vrouwelijke vertegenwoordigd. In gelijkwaardigheid, doch niet gelijk aan elkaar. De één heeft de ene functie en de ander heeft de andere functie.
En natuurlijk kan een vrouw als bouwvakker goed functioneren. Dat houdt wel op wanneer zij zwanger is en het zware werk even moet laten liggen. Dus man en vrouw zijn verschillend van elkaar, niet gelijk dus. En wie daaraan toch wil vasthouden heeft de realiteit uit het oog verloren.
Met dat ik dit schrijf besef ik me dat ik niet zal blootstaan aan dezelfde lading die Thierry Baudet over zich heen kreeg.
Dus om even verder te gaan in deze gedachtegang.
Ja een man kan prima zorgen dat het huis schoon blijft. Mijn ervaring is alleen dat de heren denken dat zij daarvoor te goed zijn. Niet allemaal maar wel alle heren die ik in mijn leven toegelaten heb. Veelal was het zelfs al te veel gevraagd om de vuilniszak even in de container te gooien, want o meneer had zo hard gewerkt en was moe.
Wat ik binnenshuis deed, dat interesseerde de heren geen bal. Zij rekenen dat gewoonweg niet onder werken. Alleen een betaalde baan schijnt, in de ogen van velen (ook vrouwen) als werk gekwalifiseerd te kunnen worden. Zij hadden bepaald dat het mijn taak is om het huis schoon te houden. Zij bepaalden.
Ik had mijn eigen werk. Werk waarvoor de heren geen enkele interesse hebben getoond. En het is maar goed dat ik al die heren de deur gewezen heb. Anders had ik nooit op dit punt beland waar ik nu ben. En zal ik nooit kunnen komen waarnaar ik op weg ben.

Rechten, de rechten van mensen gaan gepaard met plichten.
De plichten worden opgelegd van hogerhand. En hogerhand verleend de rechten niet of nauwelijks. Het is een beetje zoals in het verkeer het recht op oversteken bij een VOP (zebrapad) niet of nauwelijks verleend wordt tenzij je het als voetganger afdwingt. In de regel doen mensen die slecht ter been zijn dit niet afdwingen dus die staan dan te wachten op iemand met goed fatsoen.
En zo wacht ik ook totdat het goede fatsoen in de bovenlagen van deze maatschappij opgebouwd wordt.
En velen met mij denk ik.
Zie de eerder genoemde daklozen. Denk aan de mensen met een arbeidsongeschiktheidsuitkering, of van wie deze is afgenomen tijdens de vele reorganisaties.
Neem in gedachten de huishoudens die, ondanks de arbeid die zij verrichten, nog nauwelijks kunnen rondkomen.
En wat dachten jullie van de AOW-ers die hun pensioen hebben zien vervliegen?
Daar heb je dan je hele leven hard voor gewerkt en dan blijkt dat je bestolen bent bij het leven. Vroeger noemden we dat stank voor dank krijgen.
Tegenwoordig zijn er mensen die met voorstellen komen om de ouderen vast een pilletje te geven om de vergrijzing tegen te gaan.
Was dat niet Jesse Klaver?
Misschien dat hij zelf dat pilletje nu al nemen kan?

Goed, dit was het voor vandaag wel weer even.

De waanzin zit 'm in het beleid van onze overheid, vele academische opleidingen en de EU. Dus als je wat op mijn stuk aan te merken hebt, zoek dan eerst even of jouw inzichten opgebouwd zijn met feitelijk realistische informatie.

Correcties zijn overigens welkom door hen die meer of aanvullend feitelijk realistische informatie hebben.


Peace, loven and Understanding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  17 oktober 2022 Nou het is me het jaartje wel in huize Neutraal.  Zo heb je 3 gezonde katten en een minder gezond kattenvrouwtje. En...