donderdag 13 juni 2019

Alles is liefde, Halleluja


14 juni 2019



Dat is toch fijn om door te kunnen geven in deze blog. Lieve kindertjes, de pedofielen door wie jullie misbruikt zijn/worden hebben liefde voor jullie.
Die Amsterdamse die pas geleden in elkaar getrapt is, verkracht werd en inmiddels aan haar verwondingen overleden is, die ontving dat in alle liefde van een Statushouder (da's blijkbaar de nieuwe term voor asielzoeker. Want alles moet wel PC anders is het niet positief. )
Het feit dat er mensen dagen, weken, maanden en soms zelfs jaren dood in huis liggen is omdat alles liefde is. Verwaarlozing dus ook.
Om maar eens met een paar opmerkingen te beginnen die het tegendeel bewijzen.

Sorry, dat nachtje slapen heeft alleen maar tot meer sarcasme over de stelling “alles lis liefde” geleidt. Die stelling is net zo irrealistisch als “positief denken”. En net zo belachelijk als “vergeet je verleden”.
En ik besef me dat ik mensen die dit gedachtegoed aanhangen niet wijzer kan maken dan zij zijn. Maar ik ben stronteigenwijs en blijf het proberen in de hoop ooit eens een echt realistisch denkend mens tegen te komen die daadwerkelijk ziet dat het heelal uit positief en negatief is opgebouwd.
Ondanks dat “goed doen” (what the hell that is) bijna DE eis is, de voorwaarde van leven is, mag je geen eisen stellen in die richting. Da's ook zo'n mooie stelling. Onvoorwaardelijke liefde, dat is de weg naar geluk, beweren sommige mensen.
In mijn ervaring zijn dat meestal mensen die schade toebrengen aan de sukkel die dat geloofd. En geloof me, ik was zo'n sukkel.

Als kind had ik zo'n zelfbewustzijnsmomentje waarin ik dacht “maar ouders moeten toch voor hun kinderen zorgen?”.
Blijkbaar is dat geen voldongen feit.
En blijkbaar is het ook al geen voldongen feit dat zorgzame ouders, zoals mijn opa en oma waren met al hun gebreken, kinderen grootbrengen die zorgzaam hun eigen kinderen grootbrengen.
Er zijn vele factoren die meespelen waarom mijn ouders zich ontwikkelt hebben zoals zij zich hebben ontwikkelt. Daarop ga ik nu even niet in.
De basis feiten zijn dat mijn moeder met mijn vader trouwde om uit huis weg te kunnen. Mijn vader, die door eigen familie al werd vertrapt, werd door mijn moeder nog meer vertrapt.
En dat is liefde natuurlijk. Dat deden zij om hem krachtiger te maken. Pure liefde.
Ik was als kind een watje, net als mijn vader, en dus moest ik “harder worden”, volgens mijn moeder en stiefvader.
Steevast heb ik een andere weg gekozen. O ik ben wel krachtiger geworden, maar niet hard.
Ik kan uit de hoek komen, maar dat is liefde he, houdt daarmee rekening.
“Vergeet het verleden”, da's een goeie dan hoef je ook je lering niet uit het verleden te trekken.
“Denk positief”, betekent automatisch dat je het negatief afwijst en negeert. Da's liefde natuurlijk en wel een heel onvoorwaardelijke.
Dit soort opmerkingen kan alleen maar bij mensen vandaan komen die heel eenzijdig naar eigen doen en laten kijken.
Het zijn mantra's net zoals de mantra “vaccines zijn veilig”. En deze mantra's zijn bedoelt om niet verder te denken of te kijken.
En ze zijn onderdeel van het social engineeringsproject dat via allerlei kanalen tot de bevolking wordt gebracht.
Wat het tot gevolg heeft is dat mijn medemens verdomd eenzijdig de wereld inkijkt.
Wel wetende dat niet alles liefde is omdat men ook ziet dat er heel schadelijke dingen gebeuren, maar toch blijven vasthouden aan de mantra “alles is liefde”.

De aanname dat ik mijn verleden nog niet verwerkt heb zal ook wel in gedachten zijn rondgegaan bij een enkeling of zelfs meerdere. Ik ben er bekend mee. Want ik moet mijn verleden “achter me laten” en er “gewoon niet meer over nadenken”. Ga door met je leven Linda. Laat het rusten.
Alsof ik de hele dag huilend door het leven ga.
Maak vooral geen gebruik van de opgedane ervaringen, da's eigenlijk bij voortduring de boodschap die ik krijg sinds ik ben gaan praten over mijn ervaringen.
Wat zou het toch fijn zijn als ik ze niet gehad had.
En wat zou het toch fijn zijn als het mogelijk zou zijn mijn harde schijf te wissen van de opgedane informatie.
Het probleem is alleen dat, al zou ik met een gewiste harde schijf door het leven gaan, ik uiteindelijk tot dezelfde conclusies zal komen. Dat heeft met karakter en mentaliteit te maken.
En ik beweer niet dat mijn medemens allemaal kwaadaardig zijn. Dat zou weer een heel eenzijdige kijk zijn en van weinig inzicht en begrip getuigen.
Ik geloof dat er echt wel mensen bezig zijn vanuit een menslievend hart die heel schadelijk handelen met alle beste bedoelingen.
Mijn moeder is er daarvan zeker niet 1.
Mijn vader daarentegen wel.
Maar mijn stiefmoeder dan weer niet.
En ook mijn stiefvader is er niet 1 die uit de goedheid van zijn hart zijn stiefdochter neukte.
Maar alles is liefde. Ik snap het.
En je zou denken, och ze zit nog met het seksueel misbruik.
Dat is bij de meeste het criterium waarmee men de schade denkt te kunnen inschatten.
Maar dat is niet de schade. De schade is het emotioneel- psychisch misbruik en dergelijke gedragingen behoren tot het social engineeringsproject. Ik kom ze dan ook veelvuldig tegen buiten mijn familiesferen.
Ik besef me dat de meeste mensen niet door hebben dat zij gevormd worden naar een beeld dat de mens wegleidt van de eigen kern.
Binnen de elitekringen zijn er vele boeken geschreven waarin ideeën verkondigd worden waarvan de haren overeind gaan staan.
En ik kan een ieder aanraden om alle podcasts van James Corbett eens te luisteren.
James wordt neergezet als complottheorist. Deze complottheorist houdt zich enkel bezig met gedocumenteerde feiten. Gedocumenteerd door msm, overheden en andere bronnen. O.a. roert hij het onderwerp Social Engineering meermaals aan.
Nu is hij natuurlijk niet mijn enige bron aangezien ik hem pas een jaar of 2 geleden ontdekt heb en zelf al zo'n 20 jaar bezig ben met het onderzoeken van het leven.
Maar hij heeft, net als ik, een heel brede interesse en net als mij, kun je hem zien groeien in bewustzijnsverruiming en kennis.
Dat is; als je ons zou volgen.
Maar de meeste mensen zullen afhaken omdat het allemaal niet positief genoeg is. En ik zal mijn medemens niet nalopen.
Die onvoorwaardelijke liefde waarover men spreekt, voert men in de regel zelf niet.

O ja, die opmerking “
Het is ok. Ik vroeg of je er hier over wilde praten, maar dat wil je helemaal niet. “ van Niels die vertaal ik op deze manier.
Erover praten betekent blijkbaar dat uit de lucht gegrepen adviezen met de aannames “alles is liefde” en “in je moeder zit een klein angstig kind” gewoon aangenomen moeten worden als onvervalste waarheid en deugd.
(“hier over” is trouwens 1 woord. Maar dat terzijde.)
En ik ken dat riedeltje. Omdat ik niet zonder slag of stoot aanneem wat mij vertelt wordt ben ik natuurlijk niet bereid erover te praten. Volgens mij is dat de zaken omdraaien.
In mijn ogen is erover praten met elkaar, eerst eens een heleboel vragen stellen om in kaart te brengen wat de levensloop is van iemand zoals ik.
Zonder een dergelijk voortraject is alles gewoonweg betweterigheid.
En je mag strijden over je eigen gelijk.
Ik begrijp dat ook.
Jou, Niels, de vraag stellen om je eens in te leven in een situatie waarin je kind door een pedo gegrepen wordt, heeft niets met rechtvaardiging te maken maar alles met inlevingsvermogen en een stukje realiteit voor ogen houden.
Want ik hoop toch echt dat je woest wordt en zo'n idioot ernstige schade wilt toebrengen. Je zou geen mens maar een robot of harteloos zijn als dat niet het gevolg zou zijn.
En durf je echt te beweren dat ook dat liefde is?

De lessen die jullie mij willen bijbrengen ga ik dus gewoonweg niet leren.
Ik heb een andere lering getrokken uit mijn levenservaringen.
Social engineering is de sleutel.
En matra's als ik hierboven aangehaald heb zijn daarvan onderdeel.
Waar ik me al jaren over verbaas is de mantra “vergeet het verleden”. Die geldt alleen maar als iemands levensloop gevuld is met schadelijke ervaringen.
Wat zou mijn leven een prachtige levensloop gebracht hebben als inderdaad alles liefde zou zijn.
Dan zou ik, zonder dat iemand een oordeel over mijn staat van zijn velt, gewoon mijn hele levensloop kunnen vertellen.
Het punt is dat wanneer ik mijn levensloop bloot geef, iedereen (tot nu toe niemand uitgezonderd) de eigen emoties projecteert op mij.
Maar dat zal ik niemand duidelijk kunnen maken.
Mijn verdriet, woede, frustratie en minachting heb ik doorlopen.
Met mijn levenservaringen doe ik mijn voordeel.
En blijkbaar ben ik de enige die daaruit lering trekt.
Ik besef me al enige jaren dat ik een ander niet wijzer kan maken dan men zelf wil worden.
In deze blog heb ik sprongen gemaakt, verbanden gelegd die ik niet beschreven heb.
Zou ik dat wel doen dan kan ik het uitgeven als een boekwerk.
Denk maar dat je me kent. Ik kan ermee leven dat je de plank volledig misslaat.

Peace, love and Understanding.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  17 oktober 2022 Nou het is me het jaartje wel in huize Neutraal.  Zo heb je 3 gezonde katten en een minder gezond kattenvrouwtje. En...