dinsdag 12 september 2023

De elitaire perversies en hun doelstelling (waarom we er niet gaan komen onder hun bezielde leiding)




12 september 2023


Niets veranderd.

Alles veranderd.

Maar niets veranderd daar naartoe waar de mensheid komen kan.

De elite denkt de wijsheid in pacht te hebben.

Alles wat zij denken is kortzichtig.

Hun eigen tekortkomingen zien zij niet.

Ze projecteren ze.

Bij de regelmaat van de klok projecteren ze hun eigen tekortkomingen op de onderlagen van de maatschappij.

Van realiteit verstoken denken zij dat zij alleen de macht, kunde en het inzicht hebben om de mensheid tot wasdom te brengen.

Maar hun methoden verraden hun kortzichtigheid.

Het is niet zij die de mensheid naar wasdom gaan brengen.

Het is met z'n allen daar komen of we komen er niet.

Met z'n allen betekent dat allemaal groeien naar inzicht, kunde en vaardigheid, de eigen persoonlijkheid bouwen naar eigen inzicht.

De doelstellingen daartoe kunnen o.a. zijn; De eigen persoonlijkheid vorm geven (door levenservaring, karakter, emoties en redenatie) naar eigen inzicht.

Een leven onderaan de maatschappij, met de beperkte middelen zal de elite inzicht brengen.

Niets draait om waar de elite denkt dat het leven om draait.

Dat alles is hun interesse, hun eigen belang, hun beperkte denken.

En onder hun (niet zo) bezielde leiding is er een mensheid die verre van het potentieel dat erin zit, eruit kan halen.

Verminkingen, moorden, genocides, oorlogen, psychische verkrachtingen, emotionele en fysieke verkrachtingen, mishandelingen al in de naam van Het Groter Goed.

Wat is daaraan zo goed? Ik vraag het maar.

Wat is er zo goed aan oorlogen uitlokken om de macht, om het geld dat enkele partijen daarmee verdienen? En hoe dient dat dan Het Groter Goed?


De arrogantie van mijn medemens stuit me zo tegen de borst.

Steeds weer en elke keer opnieuw verbaas ik mij over de zelfoverschatting, van Top to Bottom.

Alle weldenkendheid die er is past men eigenlijk nooit toe op de eigen attitude of het gedrag dat daaruit volgt.

Een leven lang leren.

Een leven lang leren over leven, over onze eigen plaats in een maatschappij.

Leren over onze intrinsiek aanwezige waarden en of we deze toepassing geven zodat de belangen van allen gediend zijn.

Een doelstelling kan bv zijn dat we allemaal ontwapend in het leven staan.

Grappig als ik dat zo type denk ik gelijk aan het feit dat een woord als ontwapend niet of nauwelijks nog gebruikt wordt.

En het is zo'n mooi woord waaraan een denkbeeld hangt waarvan ik blij kan worden.

Dan denk ik gelijk aan de arrogante, zichzelf overschattende elite.

Misbruik makend van het vertrouwen van een bevolking om de schadelijke veranderingen door te douwen, in het sociaal bewustzijn te zetten.

De schade aan kinderen, hun lijf gemutileerd, hun zelfbeeld gemutileerd, hun voortplantingsmogelijkheden ontnomen. De schaamte zou mij te groot zijn zo ik tot jullie soort zou behoren. Ik spreek schande van jullie gedrag.

Velen anderen spreken ook schande van jullie gedrag, van de neerbuigende houding, de minachting voor andermans levensweg.

Toch begrijp ik al een poosje dat het mechanisme dat tot gewetensopbouw leidt stuk is onder de mensen die binnen de elitekringen vertoeven.

Dit is waar jullie je op dit moment bevinden.

En ik weet zeker dat mijn levensloop al jaren over gaat zijn totdat men eindelijk tot het besef gaat komen dat niet een kleine groep uit het Al-één de dienst zal uitmaken voor de groep als geheel en dan de doelstelling tot stand gaat brengen.

Hier op aarde zou zo moeten zijn als boven.

Daar wordt niet gekeken naar de uiterlijkheden van het bestaan. Daar wordt gekeken naar de doelen die het geheel dient te bereiken.

En als de God zich van zichzelf bewust moet worden, dan moet iedere individuele cel van die God zich van zichzelf bewust worden.

Echter is dat niet waarna jullie streven.

Jullie streven ligt in het oppervlakkige van het bestaan en van wat je denkt te weten.

Ik zeg het gewoon nog een keer; Jullie zijn kortzichtig en in jullie kortzichtigheid verdomd arrogant en dodelijk.


Ieder zo z'n tekortkomingen zullen we maar zeggen.

Vaardige mensen aan de onderkant van de samenleving, slimme mensen, handige mensen, mensen die moe zijn, die gefrustreerd zijn, die jullie inmiddels vijandig zijn omdat jullie je vijandig opstellen. Jullie en jullie groep volgers die zich voor geen meter beseffen wie zij zijn of zich afvragen welke kennis zij missen om tot een weloverwogen oordeel te komen.

En ik zeg niet dat ik het over links heb.


Nu heb ik aardig wat denktijd (en schrijftijd) in het Al-één zitten.

James Lindsey noemde het op een andere manier.

Hij vertelt wat de elite precies gelooft.

Hij neemt ons mee in zijn gedachtegangen.

Het Al-één is verdeeld.

Het is verdeeld omdat er een groep is die iedereen en alles oneerlijk verdeeld of bedeeld.

Niets wordt er gedeeld door deze groep dan minachting tot allen die niet tot die groep behoren. Dat zijn u en ik.

Ze zijn inhalig.

En omdat ze de communistische stroming misbruiken voor hun eigen egoïstische doelstellingen, kan de hoofddoelstelling nooit zijn dat zij hun God tot bewustzijn, tot besef van wat hij als geheel is, gebracht hebben of zullen brengen.


Het leven bekeken vanuit mijn plekje binnen het Al-één, Wat we ook Collectieve Psyche kunnen noemen, zijn de conclusies die ik trek een logisch gevolg wat men mij toont.

Kijk, wat jullie ook beslissen met z'n allen, feit is dat geen van de partijen op weg is naar waar men denkt op weg te zijn of waar men naar op weg zou moeten gaan.

Da's die vrije wil he.

Ieder komt voor zich tot bewustzijn en God komt tot bewustzijn alles allemaal tot bewustzijn gaan komen.

Bewustzijn.

Besef.

Notie hebben.

Conceptie.


Ik heb vaak zitten denken over de gedachte dat men een realistisch zelfbeeld zouden moeten willen hebben.

De meesten willen er niet eens over nadenken.

Ze laten zich bij voortduring leiden door anderen.

Door de politici.

Door de media.

Door de wEtEnscHap.

Door de sociale correctie.


En gezien de enorme minachting er rondgaat in discussies op bv. X, ga ik denken dat de elite helemaal niet wil dat allemaal het Godsbesef tot stand gaan brengen.

Het negatieve in God is wat men bij voortduring de boventoon laat voeren.

Het positieve is maar zwak in hun ogen.

Het positieve is een staat waarin de elite iets zullen moeten opgeven. Meerdere zaken eigenlijk. Dat feit ervaren zij als negatief.

Dat gaat ten koste van hun absurde rijkdom, die rijkdom waaruit het egoïsme duidelijk spreekt.

En hoe is het goed dat jullie egoïsten hele lijksporen achter jullie laten in jullie zucht naar meer rijkdom, meer invloed, meer slachtoffers.

Hoeveel slachtoffers moeten er nog vallen voordat jullie snappen dat jullie weg niet de weg is?

Hoe kun je verwachten dat wanneer een groep arrogante hebzuchtigen leiding geeft er gekomen kan worden tot het Hoofddoel.


Ik besef me heel goed waar ik sta.

Ik wil tot geen enkele groep behoren.

Niet alleen het egoïsme aan de top baart me zorgen.

Egoïsme, gaat net als leugenachtigheid, door alle lagen van de samenleving.

Dat brengt de tijd waarin wij leven maar weer eens duidelijk naar voren.

Wat mij betreft staan allen aan de verkeerde kant van de geschiedenis.

Ieder, zonder uitzondering.

Namelijk kijkt geen van jullie waar jullie staan in het geheel, en hoe daar te komen waar we als geheel naartoe zouden kunnen gaan.

Zoals de elite denkt; God tot bewustzijn, tot besef laten komen.

Zou fijn zijn wanneer ieder zich beseffen zou welke rol ze eigenlijk aan het spelen zijn.

Het zou ook fijn zijn wanneer allen zichzelf de vraag stellen; Waar brengt de ingeslagen weg de mensheid en wil ik daar deze rol in blijven spelen? Als nee; welke rol wil ik dan wel spelen?

De gedachtegangen doorredeneren tot z'n logische conclusie, zodat inzicht ontstaat.

Wanneer de realiteit zich uitspeelt komen de feiten aan het licht en zal de waarheid tot ieders bewustzijn gebracht worden. Hoe lang je ook de tijd hebt om te censureren en om je propagandamachine te laten draaien, vroeg of laat laat de realiteit een ieder zien wat de feiten zijn.


Spreek de waarheid of houd je mond.

Realiteit, realiteit toont zich op vele manieren.

In die realiteit toont het Al-één of liever de Collectieve Psyche, zich op allerlei manieren.

Wanneer er toevallig iets op je pad komt dan valt het je toe.

Wat ik allen gun op hun pad is de gang tot bewust worden van waar men onbewust van is.

Meestal ook door conditionering. Bv. Innerlijk weten, geloven, een sterk vermoeden hebben en de interesse om uit te zoeken hoe in eigen beleving het Al-één beleefd wordt. De beleving van de gedachtegangen en de emotionele stromingen en hoe dat het eigen handelen en denken beïnvloed.

Op zoek naar ervaringen die men al eerder gezien heeft maar nooit eerder ervaren heeft.

Zien hoe de Collectieve psyche doorsijpelt in ons dagelijks leven.

Als er overeenkomsten zijn met wat men in de realiteit toont, hoe verhouden zij zich dan tot elkaar? Welke lering valt eruit te trekken?


Wie redeneert om tot het Godsbesef te komen, zal uiteindelijk helpen bij de ontwaking van God. God die zichzelf ervaart, een God waar de individuele cellen en perfecte samenhang elkaar beïnvloeden om tot zelfontwikkeling te komen.

Tenminste; als klopt hoe de elite denkt ten aanzien van hun God.

Valse profeten, valse wegwijzers... daarmee is zo'n beetje alles gevuld waar men maar aan de top kon komen.

Ik krijg het er werkelijk koud van.


Als ik de elite was zou ik mezelf toch eens wat onderdaniger opstellen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  17 oktober 2022 Nou het is me het jaartje wel in huize Neutraal.  Zo heb je 3 gezonde katten en een minder gezond kattenvrouwtje. En...